Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
O kaip, jeigu atvyksti i treniruotę, bet durys užrakintos, nes treneris pamiršo? Suprantu, kad Trneris man sumokės už prarastą mano laiką, juk ie tokie žmoniski ir užjaučiantys ...ir tikrai moka vertinti laiką, o gal tik savo? Ir ar tikrai verta dirbti su TOKIU treneriu?
O jei atvirkščiai: nuėjau pas kirpėną o ji neatėjo į darbą ir neprNešė kad jos nebus. Kaip tada kompensuoti sugadintą nuotaiką ir sugaištą laiką?
o ką daryt,jei nagų meistrė paskutinę minutę pasako,jog sudirgo,o tau būtina gerai atrodyt.
@v Jei tu susirgai tai irgi nereik moket netesybu. Negi taip sunku suprast kas parasyta?
@As O kaip patikrinti, nebuvo juk aprašyta. Gal meluoja.
Sutartciu formu yra ivairiu - tarp ju rastu ir zodziu. Tai jei sutarta zodziu, tai jau abipusis isipareigojimas. Tiesa, nutraukti sutarti galima ta pacia forma, kokia ir sutarta. Bet jei sutarta, tai reik laikytis zodzio.
Jei už nesuteiktas paslaugas prašo mokėti tai tie prašytojai turbūt nori būti alkani ir basi
@Eilinis Žodinis susitarimas nieko nereiškia, nes teisme vienas gali vieną sakyti, kitas kitą. O nori ką nors pasiekti turi būti pasirašyta sutartis
O pas gydytojus ,stomatologus ir pan. galima neatvykti,nepranešti ir net telefonu neatsiliepti.APEX.
@Aukštuomenė žemesnė kasta, su jais skaitytis nebūtina.
Aisku kad turi sumoketi tu atemei is to zmogais darbo laika ir meluoji dar kad uzmirsai
@Remis O paskambinti ir pasiteirauti slabo
Nera raštiškos sutarties - siunti nakui. Tegu GPM sitie parazitai susimoka pirma.
Negrąžina avanso? Tai yra apvagia klientą ir po to jau jo neregistruoja nes gėda pažiūrėt į akis?
Na tokiu atveju merginai reikia pirma ne pas trenerį, bet pas gydytoją, jei taip ima ir pamiršta. Gi gal alzhaimeris!
@Info Na,normalioje šalyje informuoja,tiksliau primenama,kad turi atvykti.Na pvz.Vokietijoje užsiregistruoti pas gydytoją,kur talonėlį gauni už 2 mėnesių.Tai prieš 2-3 dienas paskambino ir klausia ar atvyksi,o čia treneriai taip užimti
@Info Šiaip jau tas kas moka pinigus, tas ir yra teisus, mes juk kapitalizme gyvenam. Būk malonus informuok, primink mylimam klientui, kad jis ryt turi vizitą, bent smsu, atlik gerai paslaugą, maloniai bendrauk, nelupikauk - klientų neatsiginsi. O čia bandoma iš kliento atpirkimo ožy daryti, bauduoti iš oro. Jei tau pačiam nerūpi užsitikrinti, kad klientas atvyks - neverkšlenk. Optimizuok vadybinius reikalus. Judink užpakalį, nes konkurentas to tik ir laukia iš taves kvailiau.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų