Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
M1 plius geriau nei M1 !!:)
Ne toks jau ir gyvas... Nebent vis labiau integruosis su naujomis technologijomis, taps interaktyvus ir pan., tada dar yra sansu islikt
Saulius Zakarka to sarunas
Saulius Zakarka to sarunas
Šarunai, manau, kad radijas (ir ne tik jis) interneto plitimą mobiliuosiuose telefonuose puikiai gali ir privalo panaudoti kaip dar vieną potencialaus vartotojo pritraukimo kanalą. Tačiau, kyla klausimas, kokia vartotojų dalis naujomis technologijomis ir galimybėmis mobiliaisiais telefonais naudojasi JAU DABAR? Technologijos, kurių dėka radijo klausymą galima integruoti kartu su kitomis mediomis sukurtos jau senokai, besidomintiems jos puikiai ir žinomos. Deja, kolkas jų poreikis yra gana žemas. Be to, norint kad vartotojas jomis naudotųsi, jos turi būti YPAČ paprastos, patrauklios ir patogios.
QR kodai - kodėl gi ne? Tinkamai reklamos kampanijai tai gali būti labai patrauklūs būdas, beje, labai sėkmingai integruojamas į radijo veiklą.

Per radiją reklama nėra tokia įkyri ir blokų po 10 min. negirdėjau.
Klausimas p. Zakarkai:

Kokia itaka radijo reklamai (ar apskritai radijui kaip medijai) turi vis labiau plintantis internetas mobiliuosiuose telefonuose? Gal kuriate kokias nors 'aplikacijas' ismaniesiems telefonams, kurios leistu integruoti radijo klausyma su kitomis medijomis, pvz narsymu internete, interaktyviais zaidimais ir pan? Gal Jusu planuose yra tokiu technologiju kaip QR kodai taikymas?
Ir gerai,kad radijas dar gyvas,labai gerai,o reklama ne taip erzina,kaip televizijoj.M-1-jėga :-)
Jolita M-1 reklamos vadove labai faina boba.
per radija ne reklama o panegirika kazkokia. vemt vercia
Reklama - pagrindinis spaudos, radijo ir tv pragyvenimo saltinis. Supraskime ir juos ir palinkekime dosniu reklamdaviu siais metais!
Manau priza laimeti tik prisiskambinus yra visada smagu. As nuolatinis viktorinu dalyvis ir esu labai patenkintas tuo
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų