Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Gave palikima kokiame regiono miestelyje renuovoto inkilo naujasis savininkas neislaikes 5 m savo nuosavybeje tures. Sumoketi 15 proc. Taigi renovacijos skola virs 20 tukst. Ir parduoti bus sunku nes skolos bankui irgi issiskaiciuoja i parduodamo buto kaina. Klausimas kas lieka savininkui uz busta.
Supuvę žurnaliūgos šūdo skleidėjai, nežinodami įstatymų beleką rašo kaip visada
Nuo 2026 m. sausio 1 d. galioja 5 metų, o ne 10 metų terminas. GPMĮ 17 str. 1 d. 28 p.: nekilnojamojo turto pardavimo pajamos neapmokestinamos GPM, jei turtas iki pardavimo nuosavybėje išlaikytas ilgiau nei 5 metus. Tai oficialiai patvirtina ir VMI. Straipsnyje pateikta pasenusi informacija.
Atsikėliai, jau seniai 5 metai o 10 jūs bent pasitikrinkite, kai perašinėjste senus straipsnius.
Susidaro įspūdis, kad dabartiniai žurnaliūgos yra visiški berasčiai ir bemoksliai. Blogiausia tai, kad jie rašo apie teisės aktų nuostatas ir jų taikymą, klaidindami skaitytojus.
Nuo šių metų reikia išlaikyti 5 metus kad neapmokestintų o ne 10 kaip rašoma
O Duona perkant prekybos centre Pačiam grūdų neauginant ir nemalant Dešimtinės nereikia mokėti, juk Galetumet...
Kas per plūgai rašo straipsnius?
Be žinių,be informacijos ir t.t.
Įdomu koks autorės išsilavinimas.
Gales bybi paciulpt man nei gaus mano pinigus! uz ka as sitiem sudagalviam turiu moket? Jie man padare remonta? Mokejo mokescius? Jei ne tai kokio bybio as jiem turiu moket?! Tegul pamegina paiimt bent centa , i ora isnesiu visa seima!
@Ne tavo reikalas nuvažiuokit ir pasakykit jiems, ką galvojat.
@Ne tavo reikalas Taip tu teisus,bet pradesi gauti atlyginimą,arba kokias nors išmokas ir prades sąskaitas valyti,ištikrųju tu teisys bet tokia valatybe.
@Ne tavo reikalas Nusišneki juodai.Tau negėda tokias nesamones peizėt?
ne 10 metu ,o 5 metus,zurnaliugos,bniat uzkaskite kai geriate.

Į viršų