Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O štai Estija nusitiesė UŽ EUROPOS DUOTUS PINIGUS iki pat savo sienos visus bėgius ir linijas kurias reikėjo dar pernai. EUROPOS SĄJUNGA SAKO ATVIRAI - Lietuvos o dar labiau Latvijos valstybės yra įtakojamos Rusijos interesų ir sprendimų, ypač tai reikšminga kai reikalas paliečia karinės technikos gabenimą geležinkeliais, ir tos dvi "sesės" gavo pinigų pakankamai, kaip ir Estija, bet juos išvogė ir vėl graudžiomis akelėmis išmaldos prašo. Kurios jau niekas mums neduos, o jei geležinkelio nebus - reikės grąžinti išvogtus pinigėlius atgal Europai. Socialdemokratai, net neslepia (ypač senieji bebrai) kad jie yra Rusijos projektas, todėl prie dabartinės valdžio toliau Jonavos bėgiai tiesiami tikrai nebus. O mokesčiai bus kelaimi, "nes ta bjauri Europa reikalauja pinigų".
@Beretė, daug žinanti
O KAS TRUKDE TUOS 4 METUS TIEST BEGIUS KAIP NCERVATNIKAMS ???? 10 METU TIESIA NUO KAUNO IKI JONAVOS....TAS GELEŽINKELIS JAU NIEKADA NEBEBUS NUTIESTAS O IR JO REIKALINGUMAS NULINIS....JEI BUTU BUVES REIKALINGAS JAU 2000 METAIS BUTU BUVES PASTATYTAS....
@Beretė, daug žinanti
Ar tikrai? Tai kur tie Estijos bėgiai?
bet be geležinkelių bėgiu milijardų neuzmirskite kad yra dar tokia visagini kibiro elektrine su 1500darbuotoju išlaikomu iš biudžeto kuriai neužtenka pinigų uždaryti....neuzmirskite karo panikai reikiamų milijardų kuriu vis kas metus norite daugiau...neuzmirskite supuviu keliu...neuzmirskite savo svajonių elektrifikacijos, žalios politikos...iš kur pinigais lyja?...reikėjo kinams duodi begius pastatyti. Arba vokiečiams, kiti nepajėgus. Visi tik vagia arba nemoka kažko arba biurokratiją supuvus...man nesuprantamą kaip išviso begius 600km 15metu statys!
Niekada godumas neperžengs visuomenės ar valstybės interesų ribų . Viskas asmeniška, tik verslas
Daug pinigų iš vogė tegu grąžina. Tegu valdininkai susimazina atlyginimus. Tada visiem svarbiems dalykams užteks
Latviai pradejo isvis ne nuo to galo, pinigai skirti europinei vežei, o ne stociu ir oro uostu terminalu statymui, pastaruosius turi statytis is savo biudzeto, o ne projektui skirtu lesu, kad projektas pabrango, tai naturalu cia tame nera nieko naujo, tokio masto projektai visada brangsta, reikia tas rizikas visada isivertinti ir dar manau jis brangs, tai ne pabaiga
@cha cha cha
JO JAU NIEKS NEBESTATYS....LATVIAMS JIS KAINUOTU 20 METU VISU KELIU PRIEŽIUROS IR STATYBOS BIUDZETA....MANAU JIE BEPROČIAI IR TO TIKRAI NEDARYS O KELT MOKESČIUS DEL KAŽKOKIO AMZINAI NUOSTOLINGO GELEŻINKELIO NIEKS TO NEDARYS.CIA JAU VUSKAS.UZMIRSKIT ŠI PROJEKTA.
ka ruosiasi vezioti a ora reikia irgi apmokestinti
Iš kur kokia bus pas jus ekonomika jai susipikot su kaimynais.
čia dar blogiau nei valdovų rūmai ar nacionalinis stadionas
KUR JUS MATETE KAD 100 KM GELEZINKELI STATYTU 30 METU ???? VIEN NUO KAUNO IKI JONAVOS JAU STATO 10 METU ....IR DAR NERA....ŠITAS GELEŽINKELIS NIEKADA NEBEBUS PASTATYTAS.....REIK UŽBAIGT ŠIA NESAMONE IR GANA TAŠKYT MILIJARDUS. TIES JONAVA REIK IR BAIGT.
Ir čia pralošė? Ar kaip nors kitaip?
Pirmoji „Rail Baltica“ auka – darbams reikia pinigų, o jų vis negana