Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Rav 4 visais ratais varomas, bet tik ne hibridas. Puiki masina.
@Tik skarbonke tas rav4 nei garso izoliacijos, skardos is popieriaus apkabintos kvadratinemis plasmasemis
@Tik Ir tik benzas nebent
as turiu audi 100 87 m ir dar visa sveika nesupuvus ir 100kw variklis netaip ir blogai traukia nes sunki , o siuolaikiniai kibirai per puse lengvesni
@fu kibirai kibirai gaminami del kiekybes,kokybes nerasta.. Tas pats galioja visiems kitiems dalykams.
@fu kibirai tų laikų mašinos buvo gaminmos kitaip nei dabartinės. Kiek žinau, pas 1987 Audi100 yra cinkuotas kėbulas, kas reiškia, jog ji nerūdyja. Man šitos Audi 100 vairas sukiojasi kiek sunkokai, palyginus su Mazda ar Toyota, bet nėra ko norėti - tais laikais vairo stiprintuvai buvo kitokie.
Na kainas tai iš lubų ištraukėt, nuo kada Tiguan pigesnis už RAV4.
Kaip smarkiai darbdaviai turi nekęsti savo darbuotojų, kad jiems pirkti toyota? Deja, turiu, ačiū - sau nepirkčiau net jei tai būtų paskutinis auto žemėje.
@Tik škoda ir kas su tavo Toyota ne taip? Koks modelis?
@Tik škoda
Idomus Jusu poziuris. Visgi, idomu butu suzinoti tokios pozicijos argumentus. P. S. 2023 m. kaip tik ieskojau naujo auto. Isbandziau visus straipsnyje paminetus, isskyrus Dacia (na, tai nebuvo mano opcija, todel net nebandziau). Rezultatas - isvaziavau su nauja Corolla. Nemanau, kad kainos / kokybes ir inovaciju santykyje rinkoje yra kazkas geriau. Nesakau, kad kiti modeliai neverti demesio, bet pabandykit nupirkt geriau pakomplektuota ir jau gaunasi 40k+. Biski palaukiau, biski pasiderejau ir isriedejau su fantastikos komplektacijos masina neperzenges 30 k. Vienintelis minusas - hibridas, jei nori isnaudoti jo privalumus, ismoko vazineti desine juosta niekur neskubant, tad, aisku, greicio megejams nepatiks. Kita vertus, gyvenant sostineje ir stovint kamsciuose, tai bakas degalu tik karta i menesi yra kazkas is fantastikos srities :) Taip, kad kiekvienam savo: kazkam Corolla ideali masina, kazkas nepirktu. Svarbiausia, issirinkti pagal savo poreikius, kad teiktu dziaugsma daiktas. Kad ir koks smagus Tiguan, bet "pusplikes" masinos, neturincios net parkavimo jutikliu, uz 32 k, na... Kazkam gal kiti akcentai svarbus, man kiti :)
@Corolla hybrid Butum da 4.5 tukst eur dadejes ir butum su audi premium segmento auto vazinejes. O daba tik ...
@Vardas Kas gali važinėti su tokio negražaus dizaino mašina, kaip Audi. Tai tas pats, kas važinėti LiDl karučiu su dūmus leidžiamčiu dyzelinii varikliu:))
@Nusvylęs vokiečiais Matyt nesi turejes audi o tik stumes karuti is minetos krautuves.
@Nusvylęs vokiečiais O kas sake, kad dyzeli butinai?
@Corolla hybrid Galiu pasakyt kuo man nepatinka corolla. Visų pirma, hibridas yra mitas. Naudingas galbūt jei visiškai neišvažiuoji iš miesto ir važinėji tik per piką - kamščiais į darbą ir atgal. Jei nors retkarčiais važiuosi prie jūros, sąnaudų vidurkis bus nebeadekvatus. Nebent važiuojama autostradoje 90km/h kai visi važiuoja 130. Garso izoliacijos joje visiškai nėra, autostradoje sunku susikalbėti su keleiviais mašinoje, ką bekalbėti apie nuovargį po kelionės ir komforto pojūtį. Audio sistema skirta tik žinių radijui klausyti. Jei nors kiek patinka klausyti mašinoje muziką siūlau vien dėl šito vengti toyotų. Garsas tragiškas. O autostradoj mašinos viduj uraganas, tai muzikos išvis nesigirdi, tik dar labiau vargina bendras triukšmas.
Vairuotojo sėdynė nėra visiškai tiesiai prieš vairą, kas taip pat kenkia taisyklingai sėdėsenai bei vargina. Maža, bet svarbi smulkmena. E-CVT pavarų dėžė užmuša bet kokį norą pavairuoti azartiškiau. Pamynus pedalą gauni tik triukšmą, o ne dinamiką. Kadangi save ir savo keleivius labiau gerbiu, už 30K tikrai paieškočiau kažko kito. Man asmeniškai žaisliukai nėra prioritetas, galiu prisiparkuoti ir veidrodėlių pagalba. Toyotoj net ir vairo šildo tik pusę...

Skaitomiausios naujienos




Į viršų