Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
yra dėl to,kad t.r. vairuotojams nesumokami jų uždirbti atlyginimai,todėl šie po kelių reisų tiesiog išeina,nes kuo ilgiau dirbsi-tai tuo daugiau pradirbsi ir savų pinigų.Visos šudverslinikų įmonės vairuotojams stengiasi nemokėti atlyginimų,o šie vis viena padaro porą reisų-taigi "uždirba" 10 000 -12000 lt,kurių -negauna.Todėl išeina iš įmonės ,o įmonė vėl ieško durnių,kurie padarys porą reisų už dyką.Todėl ir yra tokia "paklausa" vairuotojams:))))))
viskas labai grazu, bet visi vairuotojai dirbantys vakaru europoje per lietuvos firmas gauna apie 900 atlyginima. Visa kita komandiruotpinigiai. lietuvos imones senai spjove i istatymus ir komandiruotei apmoketi skirtus pinigus daugiausia paskaiciuoja pagal nuvaziuotus kilometrus. visi apie tai zino-bet niekam tai neidomu. vairuotojas gauna 1,3 minimumo.vadinas -tiek nedarbingumo apmokejimas,tie pensija skaiciuojama nuo sitos sumos, o ne nuo 5000-6000 tukstanciu. Ko gero musu valdzioje sedintys ir i komandiruotes vazinejantys ponai nesutiktu ,kad jiems uz komandiruote butu paskaiciuojama uz nueitus metrus ar pasakytas kalbas. Buvo bandymu kurti kazka panasaus i profsajungas ir ieskoti vadinamos teisybes. Buvo apie tai kalbama ir respublikos vadams. Deja... Net patikrinus nusiskundimus - buhalterija visada buna tvarkinga .blogiausiu atveju imones vadovas gauna ispejima ir kelis simtus baudos. Nuo to niekas nesikeicia. Zinoma -visa tai galima pateisinti sunkiais laikais ir didele konkurensija, bet ar tai suteikia teise pazeidinet istatymus? Todel nereikia stebetis, kai telefonu niekas nenori placiai sneket apie atlyginimus.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų