Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Gyvenu Rygoje.Latviai skaito,kad tas maršrutas bus nuostolingas ir jie prie jo neprisidės. Tai ką čia ragą pūčia tas suknistas ministras apie 4 valandas.
pas juos tik vizijos ir misijos.Kalba kad kalbėtų, kitaip sakant imituoja darbą.
ateityje nebereikės dirbti tik važinėsimės po visą Europą ir busime laimingiausi Europoje žmonės Lietuviai
Gaila, kad Vilnius - Varšuva geležinkelio susisiekimas ne bus pagerintas o yra atidaromas ,,naujas" geležinkelio susisiekimas. Ruože Vilnius - Varšuva autobusas visada bus patogiausias kelionės budas, kodel? Nes galima važiuoti naktį ir persėsti į naktinį traukinį link Vienos, Prahos, Budapešto o nuo gruodžio 10 dienos į Salzburgą bei Miuncheną. Buvo pažadėtas traukinys Vilnius-Krakova su persėdimu Kaune, kuris greičiausiai neįvyks, nes LTG neturi lokomotyvų su 1435 mm standartu.
Važiuoti virš 4 valandų yra aiškiai per daug.Turi būti 2,5-3 val..
dar nenuvažiavo o jau žino kiek truks kelionė,gal iš vis tos Rygos nepasieksit,pirmiau nuvažiuokit,o paskui siūskit laiškus,kad jau nukakojom.
koks apgailėtinas tas komunisto nausėdos statytinis komsomolcas skuodis - dėl tokio praeito amžiaus traukinio raudonuoti turėtų, o ne girtis.
@jo nuosėdoms ir jų statytiniams - kuo LT blogiau, tuo jiems geriau, vis tiek visas jų kliurkas ir diversijas konservams suvers.
Road to Hell
Pagal žvalgybos duomenis marijos žemės bėgiai ir traukiniai gadinami pagal slaptą NATO planą tam, kad okupantai ruzzai negalėtų sėkmingai įgyvendinti savo klastingų planų užimant Suvalkų koridorių, todėl valdžia ir griauna laiptinę...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų