Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia pasaulyje netradicinės – jutiminės rinkodaros (angl. sensory marketing) paslaugų teikėja „Mood Media“ savo atstovais Lietuvoje pasirinko agentūrą „Lead Marketing“. Nuo šiol Lietuvoje bus galima įsigyti pilną foninės muzikos paslaugų paketą – individualiai parinktus garso takelius, profesionalią garso aparatūrą bei nuolatinį turinio atnaujinimą ir redagavimą.

REKLAMA

„Mood Media“ pasaulinio tinklo patirtis ir technologijos leidžia sukurti profesionalią muzikinę aplinką prekybos ir paslaugų sektoriams. „Nepakankama foninės muzikos paslaugų pasiūla Lietuvoje verčia rinktis poreikių neatitinkančius sprendimus“ - teigia „Lead Marketing“ vadovas Kazimieras Sadauskas. - „Dažniausiai naudojami kompaktinių diskų grotuvai greitai susidėvi, nes nėra pritaikyti groti nuolat. Daug laiko sugaištama parenkant, perkant bei keičiant muzikos albumus. Jeigu pasirenkama radijo transliuojama muzika, ji gali būti netinkama konkrečiai vietai, ir klientams tenka išklausyti ne tik žinias, bet ir konkurentų reklamas“.

REKLAMA
REKLAMA

Strateginės tinklo „Mood Media“ plėtros Baltijos šalyse pradžiai Lietuva pasirinkta neatsitiktinai. „Mood Media“ Centrinės ir Rytų Europos pardavimų ir plėtros direktoriaus Tamašo Palocio (Tamás Pálóczi) teigimu, mūsų šalies rinka turi visas savybes, kad taptų nors ir nedidele, bet svarbia pasaulinio tinklo dalimi. „Čia jau veikia mūsų tarptautiniai klientai „Adidas“, „Nike“, „McDonalds“, „Novotel“ ir kiti, kuriuos aptarnaujame daugelyje Europos valstybių,“ –  teigia T. Paloczi. „Tikimės kad greitu metu muzikos komunikacija Lietuvoje taps tokia pat neatsiejama rinkodaros strategijos dalimi, kaip ir logotipas ar firminės spalvos, atspindinčios prekės ženklą. Tai jau įprasta Vakarų Europoje ar JAV“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų