„Per karantiną dėl klientų ir darbuotojų saugumo buvome priversti laikinai stabdyti priežiūros darbus klientų namuose. Natūralu, kad per visą laikotarpį susikaupė nemažas šių darbų kiekis.
Tikimės, kad per keletą mėnesių pasivysime suplanuotus darbus, todėl prašome vilniečių kantrybės ir supratingumo“, – pranešime cituojamas VŠT Klientų aptarnavimo direktorius Laurynas Jakubauskas.
Skaitiklių priežiūros darbus atlieka VŠT darbuotojai ir rangovai, kurie aprūpinti asmeninės apsaugos priemonėmis bei laikosi visų nustatytų saugumo reikalavimų. Apie vizitą informuojame iš anksto, suderiname klientui patogų laiką.
Dėl saviizoliacijos ar kitų priežasčių, numatytus darbus galite nukelti vėlesniam laikui. Jei mūsų darbuotojas ar rangovas užsuks pas Jus iš anksto nepranešęs, drąsiai paprašykite pateikti darbuotojo pažymėjimą.
„Nepaisant to, kad turime karantino metu susikaupusių darbų, šaliname visus gedimus ir užtikriname, kad nei vieno nepamiršime. Per 2-3 mėn. tikimės aplankyti visus klientus, jei leis karantino ribojimai”, – ramina L. Jakubauskas.
Kilus klausimams VŠT klientai raginami skambinti trumpuoju aptarnavimo telefonu 19118.