REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu jums nėra skirtumo, „Coca-Cola“ ar „Pepsi“ gerti, greičiausiai nė neįtarėte, kad šių dviejų kultinių gėrimų gerbėjai gali kardinaliai skirtis. Neįsižeiskite, bet, jei esate „Pepsi“ pusėje, pagal statistiką jūs – neišprusėlis, o jei „Coca-Colos“ – gurmanas, rašo businessinsider.com

Jeigu jums nėra skirtumo, „Coca-Cola“ ar „Pepsi“ gerti, greičiausiai nė neįtarėte, kad šių dviejų kultinių gėrimų gerbėjai gali kardinaliai skirtis. Neįsižeiskite, bet, jei esate „Pepsi“ pusėje, pagal statistiką jūs – neišprusėlis, o jei „Coca-Colos“ – gurmanas, rašo businessinsider.com

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Arši kova tarp šių beprotiškai pasaulyje populiarių prekinių ženklų trunka dešimtmečius ir, regis, nesibaigs niekuomet. „Coca-Cola“ visada buvo dominuojantis prekės vien todėl, kad atsirado anksčiau. „Pepsi“ savo pozicijas įtvirtino tik praėjusio amžiaus viduryje dėka patrauklių ir gerai apgalvotų reklaminių kampanijų. Viena sėkmingiausių buvo reklama su popkaraliumi Michaelu Jacksonu, kurioje sakoma, kad „Pepsi“ – tai naujosios kartos gaivusis gėrimas. 2011 m. „Coca-Cola“ užėmė 17 proc., o „Pepsi“ - 9,5 proc. gaiviųjų gėrimų rinkos pasaulyje.

REKLAMA

Šiandien tyrimais pagrįsti faktai byloja, kad šių gėrimų gerbėjai yra akivaizdžiai susiskirstę ne tik pagal skonio receptorių panašumą, bet ir pagal demografinius, sveikatos bei išsilavinimo rodiklius.

Štai keletas iš koto verčiančių faktų:

- „Coca-Cola“ gerbėjai yra labiau išsilavinę, dažniausiai baigę kolegiją ar universitetą, kalba daugiau nei viena užsienio kalba.

- „Pepsi“ gerbėjai – atvirkščiai: dažniausiai tai žemesnio išsilavinimo žmonės, kalbantys daugiausiai viena užsienio kalba.

REKLAMA
REKLAMA

- „Coca-Cola“ gerbėjai yra gurmanai, dažnai valgo sushi ir kitus įmantresnius, sveikesnius patiekalus, dažnas yra ragavęs tikrų ikrų.

- „Pepsi“ gerbėjai dažniausiai renkasi greitąjį maistą bei nesveikus užkandžius.

- „Coca-Cola“ gerbėjai skaito rimtesnius laikraščius, tokius kaip „The New York Times“.

- „Pepsi“ gerbėjai renkasi kai ką paprastesnio, pavyzdžiui „US Today“.

- „Coca-Cola“ gerbėjai dažniau keliauja, dauguma jų turi pasus ir jais naudojasi.

- Yra didelė tikimybė, kad dauguma „Pepsi“ gerbėjų neatostogavo ilgiau nei 6 mėnesius.

- „Coca-Cola“ gerbėjai yra punktualesni.

- Dauguma „Coca-Cola“ gerbėjų yra buvę meno parodoje.

- Dauguma „Pepsi“ gerbėjų mielai renkasi poilsį namuose prie TV ekranų.

- „Coca-Cola“ gerbėjam patinka TV serialas „CSI“.

- „Pepsi“ gerbėjai dievina TV pokalbių šou su Ellen DeGeneres.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų