Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
nesuprantu kodel vieni mato filmus kiti ne pas mus go 3 nuo pat pirmos dienos o filmus visus senus matome dabar naujas filmas yra uz grotu mes jo nematome kaip ir kitu naujiu ar kazko kito viskas sena tai kaip mums buti jusu klijantais jai jus nieko nedarote mes telia pasieme ir jus per juos uzsisakeme bet jauciu reikes atsisakyti nes nieko nera gero ka galetume ziureti nes viskas pasenia nieko naujio nera
Jei nesugebat įrašyt pilno filmo tai išvis nerodykit. Pajungiau filmą... Puse laiko lenktynės kažkokios o filmo pats veiksmas nutrauktas. Esu nusivylęs... Tikėjausi geriau
Serialą nori pažiūrėt, nėra garso per televizorių, o per telefoną ir kompiuterį yra kuo puikiausiai gal žinote kokia problema?
(O filmus kuo puikiausiai rodo)
(O filmus kuo puikiausiai rodo)
@Gintarė
Pas mane tas pats
Sveiki, gyvenu Antwerpene,užsisakyti kilo problemų nes reikia lietuviško telefono nr. Sesuo padejo, toliau jokių problemų, tiesa naujas tv samsung nerode,tai nupirkau chromecast, kokybė 4k,nors įprastai žiūriu HD,žiūriu darbe per telefoną, namie TV,kompiuteriu,atsiskaitau kreditine,plana galiu pasirinkti kiekvieną mėnesį, ačiū, puiku
Kaip ir viskas gerai, vienintelis dalykas kuris nervuoja, kad norint ka nors paziureti per LNK nuolat raso, kad turinys neprienamas del teisiu apribojimo. Nei filma kuri rodo LNK negali paziureti nei Lietuvos balsa ir t.t. Tai is vis nerodykit to LNK nes galima sakyti nieko paziureti negalima per LNK.
Žodžiu 3 mėn bandau atsisakyti šitos nesamonės niekaip neįmanoma. Aptarnavimas tragiškas, kompetencijos visškas 0. 3 mėn pinigus nuskaito, paslauga neveikia,kad ir nuskaito pinigus, atsisakyti niekaip neišeina, net tokios opcijos nėra kaip atisakyti. Prenumeratos net neturiu,o pinigai kas mėn minusuojasi. Niekam nerekomenduoju.
@Tragiska
Pilnai su jumis sutinku
Jokio klientų aptarnavimo, visit šabloniniai atsakymai. negaunu atsakymo kodėl negalima pakeisti plano ? Planas galioja tiek irtiek ir jo pakeiti negalima, Kodėl ?
Nu vagys, atsiskiau prenuneratos kovo mėnesį, balandy gaunu žinutę, kad nuskaitė mokestį, online susirašiau, atrašė, kad mato, kad nutraukta prenumerata ir patarė kreiptis emailu, nusiunčiau nuskaityto mokesčio printscreeną, gražino pinigus, ateina gegužės mėn ir vėl nuskaito mokestį, parašiau laišką, atrašė, kad nemato, kad nutraukra prenumerata, nu bardakas. Reiks kreiptis į VVTAT.
Užsisakius nera šansu atsisakyti prenumeratos o pinigus nuskaito kiekviena menesi
Isigijant Go 3 pasitikrinkit ar Jusu televizorius palaikys programine iranga. Nezinau kodel niekas nesako. Pasiimkit pirmiausia pabandyti. Duoda nemokamai 3 men.. Savaite aiskinausi kokios problemos, pasirodo mano televizorius neturi tokios programines irangos nors yra 2019 m Samsung q6.
Naujos kartos platforma „Go3" pradeda naują internetinių pramogų erą Baltijos šalyse