Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
kad vis dar yra tokiu saliu,kur mobilaus serviso gali ir nesulaukti.Kokioj gyvenanti ir sveikinu : )
Jei rimtai,tai jau senokai tiek vilkikai,tiek naujos puspriekabes nebekomplektuojamos net laikikliais tam ratui.Reikia uzsakineti papildomai.
Dar viena "smulkmena":dauguma LT imoniu vairuotojui moka centus uz nuvaziuotus kilometrus.Kodel turetume atlikti remonto ir aptarnavimo darbus NEMOKAMAI??
jo jo - tau klausimas i klausima. Kam mašinoj yra atsarginis ratas?
Pritariu, vien zapaskes istraukimas kiek kainuoja jegu, o kur dar pakeitimas? cia ne lengvajai padanga pakeist.
klausimas transporto imoniu savininkams: kodel kelyje vairuotojai turi kaitalioti ratus? tam yra tarnybos. Is sudo vaska "nagai" spaudzia. Vakaru Europoj ir Skandinavijoj magistraliniuose keliuose, jei matai vairuotoja keicianti rata, zinok "homo sovietikus" darbdavio vergas.
Prieš penkiasdešimt metų buvo stebūklas moteris už lengvojo automobilio vairo. Priprasim prie moteriškių vairuojančių vilkikus, tik reikia laiko.
siaip jau ir vyrai ne visi savarankiskai pakeistu padanga, tai cia nereikia stumt..moterys apskritai daugiau gali nei vyrai
siaip jau ir vyrai ne visi savarankiskai pakeistu padanga, tai cia nereikia stumt..moterys apskritai daugiau gali nei vyrai
Nematau problemos dėl vairavimo, pati esu daug pravažiavusi su fura, tik gal su remontu kiek problematiškiau, bet vyrai su malonumu padeda - tad sėkmės vairuotojoms
nenusisnekek Svedijoje moterys visokios grazios jaunos dirba, pacios keicia viska daro ir net nieko keisto, dirba kaip visi, tik i jas ten visi isizioja ziuri, nes seksualiai ir keistai atrodo
Labai grazus:)

Skaitomiausios naujienos




Į viršų