Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Buvo paimtas naujas modemas, interneto praktiškai nėra, modemo atgal nepriima, paskambinus reikalaujant nutraukt sutartį reikalauja mokėt netesybas, aš nesutinku, nes jų nauja įranga blogesnė už seną, sakau tą paimat, aš naudoju seną ir moku ta pačią kainą, jiem netinka. Du mėnesius skambinėjau, buvo žadama išspręst, sakau atskūskit savo technikus, tegu pažiūri ar kitą modemą duokit, gal brokuotas. Namie likom praktiškai be interneto ir mokam didesnes sąskaitas, į laiškus neatsako. Reikės rašyt skundą vartotojų teisėm.
Nesupratau, ką reiškia įvestas neteisingas kodas. Paslaugą kiek supratau nutraukė iš karto. Tik pinigų skaičiavimą paliko. Nes atstovybės kaip kliento nematė. Taigi tą turėjo išsiaiškinti po pirmo kreipimosi. O ne po to kai įsikišo žiniasklaida.
tele2, tai kaip XXI-ame amžiuje, vis dar naudotis lauko shikinyku žiemą.
Čia pas visus operatorius pasirašai sutarti kaip su velniu parduodant sielą. Niekada nedariau to ir naudoju prepaid sim korteles ir neturejau galvos skausmo. Dabar operatoriai matydami kad žmones grižta prie prepaid sim korteliu nutare pigiausias korteles su planais išimti iš prekybos kur kaina buvo po 1eura, dabar bus po du ir daugiau. Nu nieko dar keleta metu ir smartuose prades diegti lora modulius kur operatoriams bus ata.
Kas pasidare su ta tele2 tikrai buvo kaip ir normalus ,o dabar nors turi plana tik telefonui ,o jie siuncia mokesti uz interneto apsauga ,aiskinu as neturiu su jumis interneto telefonas paprastas migtukinis ir tai suspejo uz tris menesius atskaiciuoti tai turi eiti pas juos aiskinti ,irodineti kad tikrai as paprastas zmogus ,o ne robotas
@TAIP
Buvau klientas nuo Tele 2 atsiradimo.Po metų irgi turėjau tiek nesusipratimų su Tele,kad ir praėjus tiek metų,net negaliu pagalvoti .Teko net ryšių tarnybai ir vartotojų teisėms įsikišti.Man pati baisiausia ryšių tarnyba.Jokios komunikacijos,dirba tokie nežiniukai.
Laukiu Rugpjūčio mėnesio kada pasibaigs sutartis ir išeisiu iš jų. Nes savavališkai įjungia paslaugas iš pradžių nemokamai, po to neišjungia ir žmogus priverstas mokėti už paslaugą kurios nenori. Paskambinus sako jus neatsisakote tai mes ir pratęsiame ir moki kas mėn. po 1,49 už interneto apsaugą. Arba kaip jie gali be antros pusės sutikimo savavališkai visiems po 2,20 eur. pakelti plano kainą, nepasibaigus sutarčiai. Labai daug saviveiklos pas jus.
Nuo "WIFI modemas" toliau nebeskaiciau
Kažkada ir aš nutraukiau sutartį su TELE2. Nuostolių nepatyriau, bet turėjau aiškintis kodėl, buvo atkaklūs įkalbinėjimai neišeiti. Ir visa tai tęsėsi kelias dienas. Nebesinaudosiu jų paslaugomis niekada.
Kodėl valstybė leidžia tokias nesąmones, kai sutartyje yra įrašoma nuolaida. Jeigu sudaroma sutartis, tai ir nurodoma konkreti kaina. O ta žulikinė nuostata yra klientų pririšimui ir bauginimui. Teisinėje valstybėje tokių apgaulių neturėtų būti. Man net melavo, kad sutikčiau mokėti daugiau, nes nutraukiamas 4g ryšys.
Tele2 eina sukčių pramintu keliu, nepasibaigus sutarties galiojimui, vienašališkai keičia įkainius, net neinformuodami apie tai. Žodžiu, pasirašai sutartį, bet po pusmečio mokama suma gali padvigubėti ir būsi pakabintas iki sutarties pabaigos, tai akivaizdus nebaudžiamas sukčiavimas ir reketas, kur žiūri vartotojų teisės ir prokuratūra, tik jie patys žino, nes naudojasi jų paslaugomis pagerintais tarifais, mafijinė grupuotė ir tiek.
Mėgino nutraukti sutartį su ryšio tiekėju, bet prarado virš 566 eurų: įspėja ir kitus