Rašėme apie labiausiai nekenčiamas reklaminių skydelių formas. Vertinome skydelių reklamos efektyvumą. Nagrinėjome reklaminių skydelių formas ir reikalavimus. Mažėjant bendroms išlaidoms reklamai viena JAV įmonė nutarė inovuoti reklaminių skydelių pateikimą. EyeWonder, Inc. š.m. liepos 8d. pristatė naująjį produktą PageMorph, o kartu - naują reklaminių skydelių formatą.
PageMorph reklaminiai skydeliai gali prisitaikyti prie aplinkos tiek perimdami viso portalo funkcijas, tiek ir manipuliuodami tinklalapio aplinka, pavyzdžiui, susitraukdami, ištįsdami, susiglamžydami, kisdami kitų efektų pagalba. PageMorph integruojamas į interneto svetainę taip, kad reklamos formatui suteikiamas maksimalus matomumas ir vartotojų pasiekiamumas. Tai ypač aktualu internetiniams naujienų portalams, kur dėmesį blaško didelis turinio kiekis. Nestebina, kad pirmiausia PageMorph ir orientuotas į naujienų portalus. Pavyzdys - BMW reklama (spausti nuorodą).
Ši reklamos forma, tikėtina, sukels šiokį tokį WOW efektą tiek reklamos pirkėjų, tiek ir žiūrėtojų tarpe. Reikia pripažinti, kad panašūs reklaminiai skydeliai labai apsunkina svetainę, įskaitant ir parsisiuntimo greitį. Dažnas formato naudojimas gali sukelti vartotojų nepasitenkinimą, ar kitų negatyvių efektų tinklalapio atžvilgiu. Kankina nuojauta, kad PageMorph tipo reklaminių skydelių nešamos pajamos suvilios reklamos pardavėjus labiau, nei kažkokios galimos neigiamos jų rodymo pasekmės :)