• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“ pernai metais pasiekė 13,3 mln. Lt. apyvartą. Tai – 11,7 proc. daugiau nei 2011-aisiais metais, kai įmonės apyvarta siekė 11,9 mln. Lt. 2012 m. „Litexpo“ pajamos iš konferencijų veiklos sudarė 5 proc. nuo bendrų pajamų arba 665 tūkst. Lt. Lyginant su 2011 m. pajamos iš konferencijų veiklos augo 17 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausio augimo 2013 m. „Litexpo“ tikisi būtent iš konferencijų veiklos. Prognozuojama, kad šio sektoriaus pajamos augs 65 proc. Planai siejami su augančiu verslo sektoriaus renginių skaičiumi. Jau vasario 13-14 d. „Litexpo“ vyks tarptautinė konferencijų turizmo mugė „Convene“, į Baltijos šalis atkeliaujanti pirmą kartą. Taip pat „Litexpo“ numatomi keli Lietuvos pirmininkavimo Europos Sąjungai renginiai.

REKLAMA

„Pernai metais augome kartu su atsigaunančia Lietuvos rinka, taip pat dėjome dideles pastangas plėtrai konferencijų srityje. Tikimės, kad didesnius dividendus šis įdirbis pradės nešti 2013-aisiais metais. Jau esame numatę nemažą verslo konferencijų skaičių, taip pat aptarnausime keletą pirmininkavimo ES renginių. Planuojame surengti ir keletą savo konferencijų, tad šiems metams turime išties ambicingų planų”, - pažymėjo „Litexpo“ direktorius Darius Aleknavičius.

REKLAMA
REKLAMA

2012-aisiais metais „Litexpo“ konferencijų centre buvo surengtas 131 renginys, tai – 41 proc. daugiau, nei 2011-aisiais, kai vyko 93 renginiai. Bendras jų plotas sudarė 116 tūkst. kv. m., lyginant su 2011, kai jis sudarė 92 tūkst. kv. m., plotas augo 26,5 proc. Per pernai metus renginiai „Litexpo” konferencijų centre vyko 156 dienas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pastaruoju metu stebime tendenciją, kad pasaulyje konferencijų srityje auga kūrybiškumo poreikis. Klientai pageidauja konferencijų netradicinėse erdvėse, įdomesnio formato. Šias tendencijas bandome pritaikyti ir Lietuvoje. Tikimės, kad ilgametė patirtis, praturtinta šviežiu požiūriu, padės mums labiau įsitvirtinti šioje rinkoje“, - teigė D. Aleknavičius.

Iš viso renginiuose dalyvavo daugiau nei 51 tūkst. dalyvių. Tai – 64 proc. daugiau nei 2011 m., kuomet dalyvių skaičius siekė 31 tūkst. Daugiausia jų pritraukė „Login“ konferencija. Joje dalyvavo 2800 žmonių. Šis renginys užėmė ir didžiausią plotą – apie 4000 kv.m. Populiariausios konferencijų temos – rinkodara, pardavimai, mokesčiai, personalo valdymas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų