Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jeigu tie elektriniai auto būtų nors kiek geresni už benzinus ar dyzelius, nereikėtų jokių skatinimų, žmonės elektrinius patys noriai pirktų, ir dyzeliniai ar benzininiai automobiliai paprasčiausiai išnyktų, kaip išnyko jodinėjimas arkliais. Dabar saujelė biurokratų aiškina kokie jie geri, tuščiai švaisto pinigus, visokie profesoriai skaičiuoja dyzelio sąnaudas kilovatvalandėmis(!), skaičiuoja visokius nesuprantamus koeficientus, bet paprastas žmogelis viską senai suskaičiavęs: pigiausia ir geriausia pilkas dyzelis, mechanika ir pageidautina universalas. Ir niekas ten negenda, o jei kas ir sugenda eiliam garažiuke, šroto detalėmis taisosi už pora šimtų eurų. Dyzelių varikliai, jei keiti alyvą ir skirstymo dirželį, be jokių problemų bėga po 800 000 km ir + dar neaišku kiek nubėgę vokiečiuose ar prancūzuose. Kuo bevažiuotum, vistiek daugiausia tvarkysi važiuoklę. Nu ir dyzeliui akumas bus 20-30eur brangesnis, bet per sąnaudas atsipirks per kelis šimtus km. Aišku jei turi kokius bobinius variatorius, dvigubas sankabas, visokius stronikus, multihujonikus, v6 ar v8, dvigubas turbo, visokius elektroninius siurblius tai jau kai pabirs bus nepigiai. Bet nieko, turėjai pinigų nusipirkt - rasi ir susitaisyti.
@Antanas
Ne visi su 30 metų ir pusės meliono km lupenomis važinėja. Asmeniškai tokių nepažįstu. Nors, visi tie "chujonikai" jau virš 30 metų 100% įstatyti, tai gal ten kalba apie 40 metų Pasratus?
@Šiaip
70km nuo Vilniaus ar kito didesnio miesto 20-metis pasatas, golfas, zafyra ar koks fokusas yra pagrindiniai darbiniai arkliai. Ir ne tik pensininkų ar kokių biedniokų, o dirbančių. Visokie piemenys prisiperka bmw3 ar bmw5 (dažnai su paskola), audi a4, ir paskui verkia, kad didelės remonto sąskaitos. Dirbau žinau. Nėra viskas taip pilka, biški prakutę kaimiečiai dievina audi a6, miesčionys(na ne Vilniaus, o kokio labiau Rokiškio, Plungės ar Pakruojo), atvaro vieną kitą volvą, biški naujesnę škoda, ar tajota, gan populiarūs touranai. Moteriškės mėgsta tiguanus, kekšajus, visokius japonskus bobdžipius, metai irgi ne kažką. Naujesnių nei 10 metų - viena kita mašina. Toks autoparkas, dirbau, žinau.
Prius 5 l dujų tai 3 eurai 100 KM kaina
@NacionalinisStadionas
bet tada su prius turi vazinet
jau pradėjo įrenginėti įkrovimus miegamuosiuose rajonuose nuo elektros stulpų, ten , kur mašinas stato tik aplinkinių namų gyventojai, maža to, įrengė ir ženklus, draudžiančius paprastoms mašinoms tose vietose ten stovėti nuo 18 iki 7 val. Tokiu būdu keli turčiai, turintys batareikas, gavo IŠSKIRTINES vietas parkuotis prie namų vakarais ir naktimis. Kokioje dar šalyje tokie dalykai įmanomi?
@Vilniaus savivaldybė
"Tokiu būdu keli turčiai, turintys batareikas, gavo IŠSKIRTINES vietas parkuotis prie namų vakarais ir naktimis"
tik jeigu kraunasi. Jeigu nesikrauna tai irgi negali siaip stoveti (KET 153.1), taip pat krovimo sesijos laikas ribojamas - " Įkrovimo sesijos laikas bus apribotas, maksimalus leidžiamas laikas – 1-2 val. vartotojui per parą." is vilniaus apsvietimas DUK skilties. Taip kad baigiam samokslo teorijas okei?
tik jeigu kraunasi. Jeigu nesikrauna tai irgi negali siaip stoveti (KET 153.1), taip pat krovimo sesijos laikas ribojamas - " Įkrovimo sesijos laikas bus apribotas, maksimalus leidžiamas laikas – 1-2 val. vartotojui per parą." is vilniaus apsvietimas DUK skilties. Taip kad baigiam samokslo teorijas okei?
@gramatnas
Kažkam teks keltis 3 nakties, kad atjungti, kažkam teks keltis 3 nakties, kad pajungti.
O apie kamsčius nepamirškite . Nuses akumuliatorius ,turesit bedu su tuo . Galesit pora km kamsčiu . Turesite labai daug mašinu nutempti.
@Svd
Privažiuos priekabėlė su dyzeliniu generatoriumi ir pakraus
M1 kategorijos vidutinis amžius yra 16,7 m. regitros duomenimis 2025 m. sausio 1 dienai. dar 10 metų bus parduodami nauji su vidaus degimo varikliai ir dar 10 metų bus parduodami dėvėti... na gal būt po 2045 m. būsim elektrifikuoti. Straipsnis reklaminis, šiuo metu elektrinį auto gali pirkti tik turintys savo elektrines
Nei pakankamai krovimo infrastruktūros, nei pakankami atstumai. Krovininis mieste važiuoja apie 90-100 km vasarą ir apie 60-70 žiemą. Kaina didelė, efektyvumas ir kraulumas - mažesnis. Joks normalus verslas tokio nenaudos, nebent priverstas.
M1 kategorijos vidutinis amžius yra 16,7
hm
Blondinėi begrybaujant išsikrovę miške elektromobilis, skambina vyrui ir sako: - gali atvežti kanistrą elektros?
@Marko
su kuo grybavai tas tegul ir veza ;)
Palaukit bet jie sunkesni už eilinė auto? Taigi kelius suvarys. Proveržos išpjautos liks. Kas kelius taisys?
@Mauglis
aha sugadins kelius, nes kai pravaziuoja autobusai ir krovinines ir cementavozai malakavozai visokie tai ant akiu kelias susiraito. Ar pas jas svoris kitaip veikia?
Palieki elektromobilį mėnesį garaže su įkrautu akumu, ateini po mėnesio jau tušcias-neužkuri. Tada dar sėdi 6h kol pakraus, kad galėtum važiuoti.
@Šudomobiliai
is tokios pat fantaziju srities kaip ir "Palieki benzinmobilį mėnesį garaže su pilnu baku, ateini po mėnesio jau oktanas nugaraves -neužkuri. Tada dar stumi 6h iki degalinės, kad galėtum važiuoti. "
@euGENIJUS
pabandyk palikti mob.telefono aparatą mėnesiui- baterija vis tiek naudosis
@hm
o tu automobili reguliariai "uzkurta" palieki? Ijungtom sviesom, peciuku, radija, kitais prietaisais? Menesiui?
Lietuvių meilė šiems automobiliams neblėsta: jau greitai jų gatvėse neliks?