Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Vokiečių tinklas o kultūra nežinia kokia kur žiūri bosai
@Mikas
o parduotuves vedeja... be jos niekas nevyksta.
@Mikas
Ši praktika yra ir vokiečiuose , taip pat apgaudinėjs ten , ko gero administracija skatina
Ta žmoniška klaida pirkėjo naudai niekada ir nepasirodys. Juk niekas nesigirs, kad pvz kokia bandelę suvalgė ir nepasakė kasininkei, ar vandens bloko iš vežimėlio apačios neištraukė ir nepasakė, ar tiesiog kasininkė praleido nepaskaičiavo prekės, o gal gražos per daug atidavė.
Galiu kai ką paaiškinti iš čia keliamų problemų, nes pati dirbu Lidle. Dažniausias atvejis kai žmogus žiūri į etiketę, esančią prekės apačioje, o Lidle kainų etiketės yra virš prekės. Kasoje žmogus ginčijasi, kad pirko kitokią bandelę nei įmušta. Dažnai tenka eiti su pačiu pirkėju prie bandelių ir parodyti ką jis nupirko. Pusė pirkėjų atsiprašo už sugaištą laiką, pusė keikia mus, kad jis nesuprato ką perka. Dar viena problema yra ta, kad ant etiketės kaina skiriasi nuo tos, kuri mušama kasoje. Patikėkit, kad darbuotojai nebepajėgūs sužiūrėti tų kainų pasikeitimų, kada kainos kyla kasdien ir didelis ačiū tiems pirkėjams, kurie tą supranta, o ne drasko akis ir reikalauja kompensacijų. Matote įmuštą prekę, kurios nepirkote? Paprasčiausiai pirštu nenusispaudė ant kasos ekrano vienas skaičius ir gavosi kita prekė. Bet jūsų krepšelyje liko neapmokėta prekė. Įdomiausia, kad dėl "nepirktos" prekės pirkėjai grįžta aiškintis, bet nei karto nėra atnešę prekės, kuri nebuvo paskaičiuota. Lygiai taip pat labai retas dalykas, kad pirkėjas pasakytų, jog man per daug grąžos atiduodate. Neretai kasose būna mažesni ar didesni trūkumai, bet, deja... Čia jau kažkaip pirkėjų sąžinė nesuveikia, visa laimė, kad Lidle trūkumų kasininkams iš savo kišenės dengti nereikia. Tad tiems, kurie sako jog kažkodėl viskas tik prekybininkų naudai, drąsiai atsakau - todėl, kad pirkėjai klaidas viešina, deda į spaudą, i feisbuką, kreipiasi į tarnybas, o prekybininkai ką? Jie tyliai viską nurašo į savo nuostolius.
@as
Kainų etiketės turi būti sudėtos aiškiai pirkėjui, ne aukščiau ar žemiau, kas nespėja sužiūrėti kainų, čia irgi ne pirkėjo kaltė, jis atėjo apsipirkti, kur kam nuslydo pirštas ar atidavėte per daug gražos, čia atidumas pardavėjo, tam jis ir yra, tai bendrai, jei kažkurios grandys nesudirba, tai nereikia to teisinti .
@as
Jum nereikia dengti trūkumų , nes įteisintas toks tylus ir lyg nekaltas sukčiavimas
@as
TAIP, "LIDL" - Lietuvoje VIENINTELIS tinklas , kur prekės kaina VISADA yra VIRŠ prekės, o ne po ja.
Ir nereikia čia "varyt" ant pardavėjų - juk KASOJE NUSKENUOJAMAS PREKĖS KODAS nuo prekės įpakavimo , o ne įvedamas ranka. Nepatinka pardavėjos, eik į savitarnos kasas - "būsi maloniai aptarnautas", t.y. apsitarnausi pats. Kas nesuprantamo ?
Reikia skaityt, ir matysi, ką perki, už kiek perki. Dar nė karto Ukmergės "LIDL" neteko nusivilti.
Ir nereikia čia "varyt" ant pardavėjų - juk KASOJE NUSKENUOJAMAS PREKĖS KODAS nuo prekės įpakavimo , o ne įvedamas ranka. Nepatinka pardavėjos, eik į savitarnos kasas - "būsi maloniai aptarnautas", t.y. apsitarnausi pats. Kas nesuprantamo ?
Reikia skaityt, ir matysi, ką perki, už kiek perki. Dar nė karto Ukmergės "LIDL" neteko nusivilti.
@D.
Ir nuo kepinių nuskanuojamas kodas? Ir nuo daržovių/vaisių nuskanuojamas kodas??
@as
@as
Tai tos kainos virš prekės ir klaidina. Visose pard. kaina po preke. Čia tokia tik lidlo savotiška gudravimo politika... Ale patys kalti-nemokat skaityt.....o,jei žmogus akinius pamiršo...
@Artas
Visoje Vokietijoje kainos virš prekės.
Yra nuo seno isigaliojusi taisyklė,tikrinti prekes cia ir dabar.Nueinat nuo kasos ir perziūrite kvita.Bandelių yra kodai,kaip supratau,jos nesiskanuoja,aisku gali pask.ne ta preke!!!!O,jei dar sėdi nesenai dirbti pradėjusi darb.,ar neatidi,tai tikrai tai įvyks.Tik jos tu pinigų,skirtumo tikrai nepasiima,nes ka imusa per kasa,tas turi sutapti po to,tiek grynais pinigais tiek bankin.kortl.Sioje situac.abi pusės kaltos
Na, ir kas čia tokio. Juk kitų prekybos centrų kasose sėdi ungelėlia. Jei ir įmuš, tai tik perkančiojo naudai. Vienžu, viskas išsilygin.
Gariunu LIDL pirkau 1 pakeli miltus išmuš 14 pakeliu ,net neatipraše.
@Nina
Kodėl ne 13 ?!.
@D.
Ko jus puolat ant Lidl cia uzsakyti straipsniai.nes Lidl yra geriausia parduotuve,daugiausia pirkeju.kitoms parduotuvems psvydas ima labai negrazu.einu tik i lidl ir niekada neapgavo.Klaipeda.
Prekes su nuolaidos lipdukais ramiai prikti galima tik Maximos savitarnoj. Ten visada sėdi darbuotoja, kuri tas nuolaidas patvirtina. Būna,kad lipdukas yra, o į kompą nesuvesta, tada tos darbuotojos darbas su nuolaida išsiaiškinti. Visos kitos savitarnos yra tikra kančia- darbuotojo neprisišauksi, pastoviai kažkas stringa.
@Taigi
Tai jums taip sekasi, o man ne katą nepaskaičiavo nuolaidos būtent maximoje, nors parodžiau ir įspėjau. Tikrai pikta, kai pastoviai turi tikrinti ar teisingai paskaičiavo
Čia specialiai,kad į lidl niekas nebeitu daugiau
@Nnn
Tikra tiesa.
Ne vien tik Lidle blogai muša kainas, bet visur. Vos ne kiekvieną kartą tenka aiškintis. Prigalvoja visokių triukų. Pvz. Jei perki 2 tada kaina mažesnė. Bet būk atidūs skaityk. O perskaityti ne taip lengva, reikia turėti padidinimo stiklą, kad įskaitytum. Ir kiekius reikia sekti. O geriausia, tikrinti čekį tik ką apsipirkus.
Pirma reikia patiems eiti ir dirbti tokia darbą. Reikia iškarto tikrinti kaina ir vietoj aiškinti. O ne kaltinti darbuotojus. Kasininkės ne kaltos. Visus klausimai turi būti kas dirba šalyje ir vadyba. Pirkėjas ne visada teisus
@Monika
Nesutinku. Jei perki prekę su nuolaidos lipduku, kasininkas turi paspausti atitinkamą mygtuką. Bet ima ir kažkodėl nepaspaudžia, palieka pilną kainą. Informacijos skyriuje, pateikus čekį ir prekę su lipduku, viską ištaiso ir pinigus grąžina. Bet kodėl kasininkas neįmušė nuolaidos, niekas nepasako.
„Lidl“ įmušė brangesnes prekes: visada suklysta tik į didesnę pusę ar patys kalti, kad nesinaudoja savitarna?