Elektronikos gamintoja LG įsimena ne tik dėl savo produktų, bet ir šūkiu „Life‘s Good“, pabrėžiančiu, kad įmonės kuriami produktai palengvina ir taip jau pakankamai gerą žmonių gyvenimą. Ekonominės krizės akivaizdoje bendrovė žada pagrindinį dėmesį sutelkti į savo produktus, o ne į gerą gyvenimą.
Anot įmonės rinkodaros direktoriaus Andrew Warnerio, pagrindinį dėmesį kreipti į produktus, o ne į įvaizdį nuspręsta siekiant didinti bendrovės efektyvumą. Taip pat, A. Warnerio teigimu, „žmonės nebegali susitapatinti su bendrovės šūkiu todėl, kad gyvenimas nebėra toks geras, koks buvo anksčiau“.
Belieka laukti, kol panašius sprendimus priims ir kitos kompanijos, pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos bankas „Barclays“, kurio šūkis – „Fluent in Finance“.