• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektronikos gamintoja LG įsimena ne tik dėl savo produktų, bet ir šūkiu „Life‘s Good“, pabrėžiančiu, kad įmonės kuriami produktai palengvina ir taip jau pakankamai gerą žmonių gyvenimą. Ekonominės krizės akivaizdoje bendrovė žada pagrindinį dėmesį sutelkti į savo produktus, o ne į gerą gyvenimą.

REKLAMA
REKLAMA

Anot įmonės rinkodaros direktoriaus Andrew Warnerio, pagrindinį dėmesį kreipti į produktus, o ne į įvaizdį nuspręsta siekiant didinti bendrovės efektyvumą. Taip pat, A. Warnerio teigimu, „žmonės nebegali susitapatinti su bendrovės šūkiu todėl, kad gyvenimas nebėra toks geras, koks buvo anksčiau“.

Belieka laukti, kol panašius sprendimus priims ir kitos kompanijos, pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos bankas „Barclays“, kurio šūkis – „Fluent in  Finance“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų