UAB „Kristiana“ antradienį pranešė, kad per artimiausius metus sieks sukurti vieną didžiausių selektyvios kosmetikos ir parfumerijos tinklų Rytų Europoje.
Anot bendrovės savininko Beno Gudelio, aktyvi bendrovės plėtra siejama ne tik su naujų prekybos salonų atidarymu, bet ir su galimu konkurentų įsigijimu.
„Plėtra į kitas šalis tampa strateginiu mūsų tikslu, kuriant išskirtinį kosmetikos ir parfumerijos tinklą Europos šalyse. Tai ilgalaikis tikslas, kurį mes sieksime įgyvendinti per penkerius metus“, - sako jis.
Anot jo, sprendimas, plėstis į kitų šalių rinkas, priimtas įvertinus kaimyninių bei kitų Rytų Europos šalių potencialą ir susidariusias ekonominės aplinkybes pasaulio rinkose.
„Planuojame ne tik tęsti mūsų tinklo atstovybių tinklo plėtrą, bet ir realiai svarstome galimybes pirkti kai kuriuos kitus rinkos dalyvius. Dabartinės ekonominės aplinkybės tam yra palankios, o siūlymų investicijoms esame sulaukę jau ne vieno ir prognozuoju, kad jų tik daugės”, - teigia B. Gudelis.
Jis pažymėjo, jog penkerių metų plėtrai „Kristiana“ yra numačiusi skirti net iki 100 mln. litų.
Anot jo, šiuo metu bendrovė yra pradėjusi pirmines derybas su keliais konkurentais, veiklą vykdančiais Rytų Europos šalyse.
,,Analizuojame, vertiname jų potencialą, perspektyvas bendradarbiauti ir galimus veiklos modelius, tačiau visi sprendimai bus priimami tik atlikus pirmines derybas”, - sako „Kristiana“ savininkas.
Jo teigimu, bendrovė yra linkusi plėtrą vykdyti įsigydama konkurentus bei atidarydama naujus „Kristiana“ salonus, tačiau atmeta bet kokias jungimosi galimybes su kitais rinkos dalyviais.
„Bet kokie susijungimai kol kas nėra svarstomi, nes mus domina mūsų tinklo kūrimas, per įsigijimus ar jo plėtrą“, - sako B. Gudelis.
Per artimiausius penkerius metus „Kristiana“ planuoja atidaryti iki 60 naujų salonų, tačiau šis skaičius gali keistis, atsižvelgiant į galimus bendrovės įsigijimus.