• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei susiviliosite kelionių agentūrų vitrinose iškabintais reklaminiais skelbimais, būkite pasiruošę, jog duris pravėrus piniginę reikės pakratyti daug smarkiau.

REKLAMA
REKLAMA

Verslo žinios“ lankėsi keturiose sostinės kelionių agentūrose, kur kaip paprasti vartotojai teiravosi to paties – ar galima nusipirkti kelionę, kaip skelbiama vitrinose, tik už 999 Lt.

REKLAMA

„Baltic clipper“ agentūroje kelionių konsultantė pasitiko atsakymu: „Ką jūs, tokių nebūna, dabar – rugpjūčio mėnuo“.

Sezono įkarštyje „vitrininė“ kelionė į Turkiją brangesnė maždaug 800 Lt, į Tunisą – apie 500 Lt.

Panašus atsakymas nuskambėjo ir agentūroje „Astrida“. Pigiausią paskutinės minutės kelionę čia galima buvo įsigyti už 300 Lt didesnę kainą nei vitrinoje skelbta, dar reikėtų pridėti maždaug 200 Lt kuro mokesčio ir dar keletą įmokų.

REKLAMA
REKLAMA

Aurimas Jankauskas, laikinai einantis Konkurencijos tarybos Vartojimo prekių skyriaus vedėjo pareigas, sako, jog kiekvienas panašios reklamos atvejis nagrinėjimas atskirai, tačiau, pastebi jis, kelionių kainos, kaip ir iškabos, keičiasi greitai, tai ir pagauti sudėtinga.

Agentūros dažnai apsidraudžia prie kainos prirašydamos papildomas sąlygas – pavyzdžiui, žodelį „nuo“ ir laikotarpį, kurį kaina galioja, rašo „Verslo žinios“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų