• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, balandžio 3 d., į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytoja, papasakojusi savo istoriją apie išrašytą baudos kvitą dėl neva neapmokėto automobilio stovėjimo. „Parkavimas Kaune“ direktorius teigia, kad kontrolės tikrinimo metu sistemoje duomenų apie rinkliavos sumokėjimą nesimatė.

Pirmadienį, balandžio 3 d., į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytoja, papasakojusi savo istoriją apie išrašytą baudos kvitą dėl neva neapmokėto automobilio stovėjimo. „Parkavimas Kaune“ direktorius teigia, kad kontrolės tikrinimo metu sistemoje duomenų apie rinkliavos sumokėjimą nesimatė.

REKLAMA

Naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytoja teigia pirmadienį radusi išrašytą baudos kvitą po 9 min., kai už automobilio stovėjimą susimokėjo. Susisiekusi el. paštu su „Parkavimas Kaune“ ir pateikusi mokėjimo kvitą, gavo atsaką, jog baudos kvitas anuliuotas.

„Šiandien įvyko labai keistas incidentas. Atvykau į Vasario 16-osios gatvę, nuėjau susimokėti už stovėjimą. Susimokėjusi čekį įsidėjau į kišenę, nes tolokai stovėjo mašina ir nuėjau tvarkytis reikalų. 

REKLAMA
REKLAMA

Grįžusi radau išrašytą baudą, kuri labai nustebino, nes laiko buvo dar gerokai likę, o baudą gavau 9 min. nuo sumokėjimo“, – pasakojo kaunietė.

REKLAMA

Moteris bandė skambinti nurodytu telefono numeriu, tačiau buvo atsakyta, kad paskutinis pardavimo mokestis buvo kovo 31 d. – naujausio apmokėjimo sistemoje nesurado.

„Pasakius antrą ar trečią kartą valstybinius nr. ir laiką nieko nerado, bet pasakiau, kad turiu čekį. Tada paklausė, ar mokėta grynais, ar kortele“, – pasakojo vairuotoja, nusistebėjusi situacijos aiškinimosi keblumais.

Kadangi mokėjimas buvo atliktas grynaisiais, moters buvo paprašyta atsiųsti čekio ir baudos kvito nuotraukas į elektroninį paštą. 

REKLAMA
REKLAMA

Veiksmų seką įvykdžiusi, kaunietė sulaukė atsakymo nekreipti dėmesio į pranešimą apie išrašytą baudos kvitą dėl neva neapmokėto automobilio stovėjimo.

 

„Išties gerai, kad turėjau čekį, o jei ne, tai būtų tekę susimokėti papildomus 25 Eur. Tad būkit atsargūs, pasiimkit čekius arba mokėti kortele reikia, kad būtų įrodymas“, – kauniečius paragino naujienų portalo skaitytoja.

„Kas vyksta Kaune“ redakcija, norėdama sužinoti daugiau įvykio aplinkybių, kreipėsi į įmonę „Parkavimas Kaune“. Detales apie susiklosčiusią situaciją atskleidė įstaigos direktorius Justas Limanauskas.

„Šiuo konkrečiu atveju pranešimas buvo išrašytas dėl to, kad dėl bilietų automato judriojo ryšio sutrikimų kontrolės tikrinimo metu sistemoje nesimatė duomenys apie rinkliavos sumokėjimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai nėra dažnas atvejis, ne daugiau nei keletas atvejų per mėnesį. Baudos nesulaukia nei vienas, nes tokiu atveju medžiaga administracinio nusižengimo nagrinėjimui nėra perduodama viešosios tvarkos skyriui“, – informaciją išdėstė J. Limanauskas.

„Parkavimas Kaune“ direktorius patikino, kad mokėjimo priemonių pasirinkimas (grynaisiais pinigais ar bekontakte mokėjimo kortele) neturi įtakos mokėjimo duomenų persiuntimui judriuoju ryšiu. 

Mokėjimo apdorojimo procesas vyksta sparčiu tempu – nepriklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo gali užtrukti iki 1 minutės laiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų