Tradicinei žiniasklaidai kenčiant nuosmukį, investicijos į internetą toliau auga, tačiau, remiantis kasmetiniu bendrovės „Alterian“ atliekamu tyrimu, vos 47 proc. rinkodaros specialistų vienaip ar kitaip vertina šių kampanijų efektyvumą.
Tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 1500 rinkodaros specialistų iš Didžiosios Britanijos bei JAV. Tyrimo istorijoje tai buvo pirmas kartas, kuomet rinkodaros profesionalų buvo klausiama apie kampanijų internete efektyvumo vertinimą. Mažiau nei pusė teigė naudojantys analitinius įrankius.
„Interneto kampanijos dažniausiai organizuojamos keliuose kanaluose, todėl, nevertindami veiksmų efektyvumo, rinkodaros specialistai paprasčiausiai nežino efektyviausių bendravimo su savo tikslinėmis auditorijomis būdų“, - sakė tyrimą atlikusios „Alterian“ rinkodaros vadovas Bobas Barkeris.
Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad 25 proc. respondentų mano, jog rinkodaros kampanijų efektyvumo vertinimas yra sudėtingiausia jų dalis.
Kitos apklausos metu, kurią atliko JAV rinkodaros vadovų asociacija, paaiškėjo dar įdomesni skaičiai. Remiantis ja, vos 16 proc. iš 400 tyrime vadovavusių rinkodaros vadovų seka, ką apie jų atstovaujamus prekės ženklus kalba internautai socialiniuose tinkluose ar kituose interneto kanaluose.