• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį pasirodė žinia apie incidentą Vilniaus oro uoste. 

Ketvirtadienį pasirodė žinia apie incidentą Vilniaus oro uoste. 

REKLAMA

Naujienų portalas lrt.lt, remdamiesi skaitytoju, pranešė, kad nusileidžiant lėktuvas trinktelėjo į žemę ir po to staigiai ėmė kilti į viršų. 

Lietuvos oro uostų atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas naujienų portalą tv3.lt informavo, kad šiandien oro linijų „Turkish airlines“ lėktuvas išties turėjo leistis antrą kartą. 

Jis pridūrė, kad vis dėlto lėktuvas oro uoste nusileido laiku. 

 „Pagal mūsų turimą informaciją, oro bendrovės  „Turkish airlines“ lėktuvas šiandien Vilniaus oro uoste nusileido atlikęs antrą tūpimą. Priežastis galėtų komentuoti pati oro bendrovė ir jos atstovai. Skrydis nusileido Vilniaus oro uoste laiku kaip ir buvo planuota“, – sako T. Vasiliauskas. 

Iš jūsų neatidėliotinai reikia atimti žiniasklaidos priemonės licensiją! Na, kiek skaitytojams galima pudrinti smegenis?! Koks čia incidentas? Važiuoklė lūžo? Sparnu ar fiuzeliažu kliudė taką? Aviacijoje tokie įvykiai nėra priskiriami incidentams, nes tai yra visiškai normali tūpimo procedūra. Nedurninkit žmonių ir neišsigalvokit sensacijų! Geriau parašykit apie indėną, šikantį ant bedugnės krašto arba apie Karbauskį. Nuo jūsų tokių "sensacijų" jau darosi koktu.
Negražu iš musės daryti dramblį ir sensaciją. Jei kažko nesuprantat,tai visai tylėkit. Arba rašo:visi sukrėsti. Ar nuo tokių antrasčių jaučiatės laimųngesni ir saugesni?
Geras straipsnis - tikrinau, ar tai bus aprašyta žiasklaidoje. Buvau tame lėktuve. Esu turėjęs kelis šimtus skrydžių, patyręs kelis go-around, tai šis nusileidimas tikrai nebuvo "normalus", kaip kažkas komentuoja nuo sofos. Lėktuvo gale smūgis buvo gerai jaučiamas, ir buvo juntamai stipresnis, nei įprastai. Pradžioje maniau, kad buvo pastebėti paukščiai ant nusileidimo tako, ar kiti objektai, bet vėl pakilus pilotas tik sumurmėjo, kad "nepalankios vėjo sąlygos ir tuoj leisimės vėl".
Šoninio vėjo kaip ir nesijautė, spėju, kad kapitono padėjėjas tiesiog per greitai leidosi ir kapitonas nutraukė nusileidimą dėl rizikos važiuoklei (pagal flightware duomenis likus 90 sekundžių iki nusileidimo mūsų vertikalus greitis buvo minus 1000 pėdų per minutę, kas turėtų būti arti viršutinės leistinos ribos prieš nutupimą).

Būtų labai įdomu išgirsti Turkish Airlines komentarą, tikiuosi TV3 kreipsis dėl jo. Dėkui už straipsnį.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų