Stebėti krepšinio varžybų į barus renkamasi ne vien dėl aistros pačiam žaidimui, bet ir dėl galimybės dalintis savo džiaugsmu ar liūdesiu su kitais. Empatija leidžia pajusti bendrumo jausmą, kurio šiais, individualistų technokratų laikais, labai trūksta. Gedimino Balnio, „Vičiūnų restoranų grupės“ direktoriaus teigimu, Europos čempionato pusfinalio ir finalo dienomis, kai Lietuvos rinktinė kovojo su kroatais ir prancūzais, net ir pliaupęs lietus sirgalių neišgąsdino. „Norinčių kartu sirgti už Lietuvą buvo tiek daug, kad, netilpę prie kelias dienas prieš pusfinalį rezervuotų staliukų, žmonės porą valandų stoviniavo prie baro, o kai kurie nepabūgo blogų orų ir rinkosi ne tik į restoranus, bet ir į atviras „Charlie pizza“ bei „La Crepe“ lauko terasas“, – sako jis.
Barų ir restoranų apyvarta tiesiogiai priklauso nuo mylimos komandos sėkmės varžybose, tad per Europos krepšinio čempionato savaitgalį UAB „Vičiūnų“ restoranų grupės“ apyvarta padidėjo 20 proc. Anot G. Balnio, po sėkmingo čempionato visada pastebimas padidintas dėmesys vietos klubų komandoms, tad prognozuojama, jog ir per šių metų „Lietuvos Ryto“ ir „Žalgirio“ tarpusavio susitikimus „Vičiūnų restoranų grupės“ tinklo restoranų užimtumas bus panašus.
Psichologai pastebėjo, kad bendrumo jausmas labai svarbus evoliucijos raidoje: kai žmonės pradėjo burtis į pirmąsias bendruomenes, įvyko esminis lūžis – buvimas kartu ne tik padėjo gintis nuo aplinkos pavojų, bet ir leido dalintis savo patirtimi, baimėmis, nerimu, kartu kurti pirmąsias legendas. Kuo daugiau žmonių šiomis legendomis tikėjo, dalinosi, tuo daugiau jos įgaudavo svorio bei emocinio krūvio, formuodamos kultūrą ir religiją.
UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ valdo picerijas „Charlie pizza“, blynines „La Crepe“, restoranus „Carskoje Selo“, „Katpėdėlė“, kavos ir ledų kavinę „Ice Cafe.“