Artimiausiu metu bus pradėta plati reklamos kampanija, supažindinanti užsienio šalių gyventojus su turizmo ir poilsio galimybėmis Estijoje. Televizijoje, žurnaluose ir gatvėse Estija bus pristatyta Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje, Švedijoje, Rusijoje, Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje, Italijoje ir Ispanijoje.
Didžiausios Estijos istorijoje kampanijos biudžetas 150 mln. kronų (33 mln. litų). Žinomas ženklas „Welcome to Estonia“ (Kviečiame į Estiją), kainavęs apie 3 milijonus litų, nebebus naudojamas, nes jo šlovės laikas, kampanijos rengėjų nuomone, jau praėjo. Šiuo metu baigiamas kurti naujas prekinis ženklas, reklamuojantis Estiją plačiau nei vienu posakiu.
Turizmo plėtrai 2007–2013 metais Estijos vyriausybė skirs 1,2 milijardo kronų (270 milijonų litų) iš jų reklamai – 500 mln. kronų (110 mln litų).