Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Visų pirma Lietuvoje įsigyti automobilį turėtų tik vairavimo teisę įgijęs asmuo. Antra- automobilis, be techninio paso , draudimo, Lietuvoje registruotas ilgiau kaip 7 metai gali būti utilizuojamas ir be savininko sutikimo kai jo transporto priemonė yra "saugoma" kabutėse, aikštelėje nutempta iš įvykio vietos, arba jeigu žmogus miręs ir kai nėra paveldėtojų. Kokiu tikslu laikome taršias transporto priemones, jei jomis nevažiuoja ir jų neeksploatuoja , nepakankamai suredaguoti įstatymai. Jei nepavyksta surasti šeimininko laiku iki 6 mėnesių,turėtų būti paskirtas transporto priemonės administratorius, kuris gavęs iš valstybės paramą ją utilizuoja praėjus senaties terminui. Deja , bet nesuteikiama subsidija skirtos seno ar be techninės apžiūros ir draudimo automobilio nutempimui į metalo laužyną. Kaip viskas vyksta, po rimto įvykio vežate į aikštelę, tada marinuojate metus ir dešimt galima -kol neatsiranda šeimininkas ar jo paveldėtojai. Sumos susidaro kosminės, nes visa ši karuselė kol apsisuka ,žmogui nelieka kitos išeities kaip tapti ilgalaikiu skolininku. Žmogus gal jau neturi galimybės įpirkti 10 kartų brangesnį už jo algą ,netaršų automobilį, o ką jei ir nutempimui dažnam nėra lėšų. Tad, ir šioje vietoje labiau reikėtų pasigilinti. Su kuo kovojame?
Galėtu seimūnai parodyti pavizdį nuo1 balandžio sėsti į elektromobilius , tai tada ir tauta galbūt pasektų jų pavyzdžiu .
Ka tie ekspertai darys,kai dings elektra,baigsis visa ju išmone,šiemet juk savaite nebuvo kazkur prie Vilniaus po pūgos,Amerikoje ir tai 4 mln.žmoniu neturejo elektros,nes buvo per šalta ir nuo šalčio nebeveike ju vejo jegaines.Tada ju gubernatorius dejo i kojas,o nešnekejo kokia yra gera žalia energija.Taigi skestančiuju reikalas yra ju pačiu beda kaip gelbetis.Pirmiausia Lietuvoje elektromobilius turetu pradeti naudoti prezidentas ir kiti aukšti valdžios ponai,tada gal pradetu galvoti kitaip,kai per Lietuva pervažiuti reiketu keliu sustojimu.Klausimas kam dabar jiems vežioti pekamos yra galingais varikliais mašinos,juk yra elektromobiliai.Rodykite pavyzdi,pirmas manau turetu buti aplinkos ministras.
Reik lietuvai eiti is europos sajungos
Reik lietuvai eiti is europos sajungos
Pirkit pirkit išlindinės kitos bėdos tada baigsis šitos nesąmones, nuo pinigu pertėkliaus nebezino ka bedaryt
Reik lietuvai eiti is europos sajungos
Reik lietuvai eiti is europos sajungos
Pirkit pirkit išlindinės kitos bėdos tada baigsis šitos nesąmones, nuo pinigu pertėkliaus nebezino ka bedaryt
Zinoma padidinkit mokescius ir taip zmones grasius uzdirba ,nuomos kosmines ble tik dar daugiau atimt
Ka jus ten blet rukot
ar jiems protas pasimaišė ar orientacija pakeitė ?
Pide........valdžia susirinko ir baudom arba mokesčiais nori užkaišyt biudžeto skyles.
O kas esate girdėję apie N1 kategorija varoma elektra? Tai krovininiai autobusiukai varomi dyzelinu. Ir šitie visi Ekspertai jau suplanavę iš kur paims trūkstamos elektros, ar laiduose ji niekad nesibaige? Ir ką tada darys kai kokiame Varėnos regione dėl sniego vėl dings elektra savaitei? Ir ar jau paskaičiave kiek papildomų megawatvalandziu reiks pakeisti naudojant vietoje degalu? Sakys saulės parkus statysime? Atsakau. Kad iš jų žiemą elektros ne pagamina, tai jau nebe reikalo Batka ruošiasi antra atomine statyti. Galės Ignitis dasipirkti žaliosios energijos....
@Kęstas To Kęstas
Yra ir elektrinių mikroautobusų, Skandinavijoj ne vieną mačiau. Bet logiškai būtų eiti link vandeniliu varomų automobilių. Tas pats degalinių tinklas, taip pat užpildomi bakai, tie patys varikliai su nedideliais maitinimo sistemos pakeitimais. O tą elektra...kiek jos iš tiesų žalios? Juk pagaminta AE arba šiluminėse elektrinėse turbūt nelaikoma žalia?

Skaitomiausios naujienos




Į viršų