Tarp parduodamų leidinių – žurnalai „Moteris“, „Mano namai“, „Tavo vaikas“, „Cosmopolitan“ ir „Panelė“. Kartu su jais parduodami ir tų pačių prekės ženklų interneto portalai, pranešė „Delfi“.
Grupė ketina koncentruotis į internetinę žiniasklaidą.
„Lietuvoje esame žinomi kaip internetinės žiniasklaidos lyderiai, tad priėmėme strateginį sprendimą koncentruoti jėgas būtent į šią veiklą ir ją dar labiau stiprinti“, – sakė portalo direktorius Vytautas Benokraitis.
Anot jo, grupė neseniai įsigijo didžiausią Baltijos šalyje reklamos tinklą „Adnet“.
„Delfi“ grupė valdo portalą, rinkodaros ir komunikacijos kanalą M360.lt, NBA, grynas.lt ir kitus. Grupei taip pat priklauso ir skelbimų tinklalapis bei jo prekės ženklas alio.lt.