Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tikrai, kad prie arklių grįšime, tie elektriniai dar prototipai, tik bandymai. Greit su laiku parodys, dar juose daug trūkumų ir nėra jau toki ekologiški. Kaip įsivaizdavo, o vidaus degimo varikliai dėl taršos bus palaidoti. Ir ką daryt, teks sest ant arklių.
Tiek teorijų, o faktų jas patvirtinti nepakanka. Degalinės jau seniai didžiausią pelną daro iš parduodamų užkandžių, gėrimų ir t.t. O kas bus ateityje tai tik spėlionės. Vandenilio varikliai sukurti labai seniai, bet taip ir niekur nepajudėjo. Dabar elektromobilių manija, bet jeigu bent viena liIon baterija susprogs viskas baigsis. Daug metų suinteresuotos pusės investuoja į technologijas kurios surinktų CO2 ir jau panašu yra proveržis. Jeigu tai pasirodys ekonomiškai naudinga, manau neužtruks kol elektromobilio baterija užsidegs.
neliks kazkada ,tik ne iki 35tu,svaigsta briuseslio biurokratai,viskas pakeist per tiek laiko neymanoma,nebent uz dyka dalins elektros mobilius,dar neaisku kiek visko pasauly nutiks,karai krizes ..ir t.t. ,O KUR KINIJA RUSIJA INDIJA jie kiek terse,briedu briedas su sita tarsa
Vandenilio dujos greičiau sprogsta nei propanas. Ir elektromobiliai greičiau užsidega nei benzininiai. Taip kad saugiausia priemonė lieka dizeliniai automobiliai. Kažkoks grybas straipsnį rašė.
Po 2035 metų gal dyzelis ir benzinas kainuos 5 eurai litras jei ne 10 . Draudimas metams gal 2000 eurų. Detalė mažytė kainuos 300 eurų pats darbas 300 eurų. Ir tt. O elektra kainuos gal centus po 5 centus kWh ir tt.
@Žinovas...
pamiršai pridėti, jog po 2035 metų už kvailą komentarą duos 15 parų ..
Brolių Grymų pasakų motyvas. Vokietijos automobilių gamintojai , remdamiesi ekspertų išvadomis, kad elektromobiliai neefektyvūs, taršūs ir neekonomiški, atsisakė nuyraukti vidaus degimo variklių gamybą. O ir europarlamente nėra bendro sutarimo šiuo klausimu.
Visų pirma, ką ten tie nušokę nuo realybės priėmė - dar ne viskas. Tokią nesąmonę (atsivežgiant į tai, jog likęs pasaulis net neketina to svarstyti) dar turi patvirtinti ES šalių vyriausybės. O Vokietijos, Italijos, Lenkijos ir (regis) Švedijos vyriausybės tai užprotestavo .. Taip, kad dar niekas nepriimta ir nereikia čia viduriuoti ..
@bp
Tikra tiesa.
Nepanikuokite, mielieji. Šitie tvarus tvariai (padarai) būtent to ir siekia - sukelti neviltį ir chaosą. Nepasiduokime šitoms pragaro išmatoms. Jos nugaiš greičiau, negu spės įgyvendinti savo psichopatines užmačias.
@Mąstantis pilietis
butent. Vien isgirdus zodi tvarumas noris apsivemt. Jeigu jiem tikrai rupetu tarsa, tai pradetu nuo Kinijos ir Indijos o ne musu Europos kuri ir taip maziau tersia.
Lygiai taip pat daug medžiagų reikalauja vėjo jėgainių statyba. Norint pastatyti 1 GW galios kompleksą, reikia 200 vėjo jėgainių, kurių galia 5 MW. Vienai turbinai pastatyti reikia daugiau nei 2500 tonų betono, 750 tonų plieno, 35 tonų stiklo pluošto, 25 tonų cinko; 1,5 tonos nikelio ir daug kitų retųjų metalų. Dabar visa tai padauginkime iš 3 800 000. Norint pasiekti panašų pajėgumą, kaip numatytas fotovoltinių kompleksų skaičius, reikėtų pastatyti 3 800 000 vėjo malūnų.Visi šie įrenginiai turės būti pagaminti naudojant didžiulį energijos kiekį – ir ne „švarią“, o „nešvarią“ energiją iš iškastinio kuro.
Degalinėse bus parduodamas šunų ėdalas. Nes gi judėsime po miestą šunų kinkiniais.
Degalinės – be degalų: Lietuvoje jau ruošiasi ateičiai, kai neliks įprastinių automobilių