Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Valfziai laikas nustoti meluoti. Jau ne tie laikai kad niekas nieko nežino. Žinoma Lt degalai nepigs nes stebuklų šalis. O normaliose šalyse pinga.slykstu skaityt tuos kliedesius apie mistinė tarša ir kitas nesamones
Dyzelius visi pirko nes galėjo dyzelino papigei gauti. Visokie žvyro, smėlio ir t.t. vežėjai nuleisdavo iš bakų ir parduodavo.
Aš šiaip niekada ir nevairavau dyzelinio automobilio (išskyrus darbinį busą).
Ka tas Mauricas peza čia. Bile tik šnekėt jam
Šiandien Hamburge pyliau kurą po 1,70cnt pries pora savaičių po 2,10cnt buvo ir kasdien pigo dar. Ir per zinias Vokiečių sako jau grizo kuro kainos kaip pries Ukrainos kara tokios pat pasidare
Ko tas mauricas nepaskaiciuoja kiek ima benzininis motoras ir dyzelinis kuro, o baisus ekonomistas. Dar nusipeza, kad tik kyla kuro kainos, nereik kvailinti kitų su savo bobiskais plepalais
dar klausimas nuo ko šyla klimatas ir ar iš viso šyla . dėl taršos tai kad lengviau kvėpuoti paprastai miestuose uždrausti su vdaus degimo varikliais važinėti ir viskas.
gerai yra dabar tik nereikėjo iš pradžių gamintojams populiarinti traktorių be to nereikia lysti be muilo tiems briuselio dykaduoniams
Durni ekonomistų sapaliojimai, jei brangesnis tai infrastruktūra pakankama, kvailai atrodo
Dizelinis kuras kaloringesnis, todel jo reikia maziau, beto, mazaesnes apsukos tai maziau kuro sunaudojama stovimt kamsciuose. Didesnis sukimo momentas- maziau papildomo kuro sunaudojama tempiant kemperi ar priekaba. Sumoje dvigubai dalim maziau nei toks pats benzininis realiom salygom. Benzas mazai naudoja tik idealiom salygom- siltas variklis, ramiai vaziuojama lygiu keliu tiesiai, kai tik salygos nestandartines, kuro sanaudos soka dvigubai. Dizelis visad kuro ima mazdaug vienodai. O euro 6 dizelis ir ekologiskesnis. Nera baimes nusinuldyti co sedint uzvestame automobilyje, nepavojingas avarijos atveju- kad uzsidegs tikimybe maza.
@Vyt Mums tai aišku, tik tiems dundukams nesuprasti, arba jie čia dūra pučia ir grybą pjauna.
Ką ten pasakoja apie biurokratų sumanymus, kad dyzeliai mažiau išmeta co2. Tai faktas. Sumanymas, kad jie taršesni. Kur jau nebus jie "pavojingi", jei valdžios dėl mažesnių sąnaudų mažiau akcizų gali nuplėšti. Todėl, kol rūpėjo mažesnė tarša, o ne ekologinis biznis ir neturėjimas kur iškišti benzino - dyzelius skatino.
vieni durniai liko lietuvelej.
Ekonomistai gerai grybą pjauna truputi tegul pasiskaito apie gavyba dyzelino ir benzono o ne nesąmones šneka specialistai didieji!!!

Skaitomiausios naujienos




Į viršų