• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Čekijos aludarė „Budvar“, įsivėlusi į ilgalaikį teisinį ginčą su JAV alaus milžine „Anheuser-Busch“ dėl „Budweiser“ prekės ženklo, pranešė apie staigų pelno kritimą 2022-aisiais, tokį rezultatą tiesiogiai susiedama su Rusijos invazijos į Ukrainą padariniais.

Čekijos aludarė „Budvar“, įsivėlusi į ilgalaikį teisinį ginčą su JAV alaus milžine „Anheuser-Busch“ dėl „Budweiser“ prekės ženklo, pranešė apie staigų pelno kritimą 2022-aisiais, tokį rezultatą tiesiogiai susiedama su Rusijos invazijos į Ukrainą padariniais.

REKLAMA

127 metų veiklos istoriją skaičiuojanti valstybinė alaus gamintoja „Budejovicky Budvar NP“ paskelbė pernai uždirbusi beveik 201 mln. Čekijos kronų (8,5 mln. eurų) grynojo pelno – 40 proc. mažiau negu užpernai, visų pirma dėl karo Europoje smarkiai išaugus išlaidoms energijai.

Savo produkciją apytikriai 70 valstybių realizuojanti bendrovė eksportą praėjusiais metais sumažino 4 procentais. Ji visiškai atsisakė Rusijos ir Baltarusijos rinkų, tuo tarpu jos alaus paklausa kai kuriose svarbiose šalyse, tokiose kaip Jungtinė Karalystė, Slovakija, Austrija, Italija, Ispanija ar Kanada, išaugo.

2022-aisiais „Budvar“ pagamino 1,78 mln. hektolitrų alaus – 1,2 proc. mažiau nei užpernai.

Čekų aludarė turi išskirtines teises prekiauti „Budweiser“ alumi daugumoje pagrindinių Europos rinkų, įskaitant Vokietiją, bet Jungtinėje Karalystėje šį prekės ženklą gali naudoti tiek „Budvar“, tiek ir „AB InBev“, teismui nusprendus, kad vartotojai gali atskirti skirtingų gamintojų siūlomą to paties pavadinimo alų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų