Didžiosios Britanijos telekomunikacijų rinkos priežiūros institucija „Ofcom“ pristatė oficialų logotipą, kuris atsiras ekrane kiekviena kartą, kai bus rodoma laida su paslėpta reklama, skelbia šalies žiniasklaida.
Specialus logotipas bus rodomas laidos su paslėpta reklama pradžioje ir pabaigoje. Be to, logotipas atsiras ir laidos viduryje po kelių reklaminių pertraukų. Logotipo sukurti du variantai: vienas tamsiam fonui, kitas – šviesiam. „Ofcom“ interneto svetainėje skelbiama, kad televizijos kanalas neprivalės demonstruoti logotipo, jei laida su paslėpta reklama iš pradžių buvo rodoma užsienio televizijos kanalais. Štai, pavyzdžiui, logotipas nebus rodomas demonstruojant amerikietiškus televizijos serialus.
Praėjusių metų gruodžio pabaigoje paskelbta, kad Jungtinėje Karalystėje nuo šių metų vasario 28 d. bus oficialiai leidžiama rodyti laidas su paslėpta reklama. Iki šiol tokią reklamą buvo galima pamatyti tik filmuose ir užsienietiškuose serialuose.
„Ofcom“ įvedė ir tam tikrus apribojimus: paslėptos reklamos nebus galima rodyti vaikiškų, naujienų ir religinių laidų metu. Be to, institucija uždraudė paslėptą alkoholio, rūkalų ir medicininių preparatų reklamą.
Remiantis preliminariais duomenims, metinės pajamos iš paslėptos reklamos siekia 150 mln. svarų sterlingų.