„Šis naujas produktas yra strategiškai svarbus įmonei, nes su juo išplečiame savo konkurencinį lauką. Manome, kad viena koja įžengėme į dekoratyvinės kosmetikos kategoriją, kadangi „BB” kremą su atspalviu rekomenduojama vartoti kaip pažangesnį pakaitalą paplitusiam dekoratyvo produktui - kreminei pudrai”, - pasakojo prekės ženklo „Rasa” vadovė Justė Unguraitytė.
Lietuviškos kosmetikos gamintoja taip pat konkuruos su į Lietuvą importuojamais užsienyje pagamintais „BB” tipo kremais. Trumpinys „BB” anglų kalboje reiškia „grožio balzamą”, o jo pirminės funkcijos yra tokios, kaip veido kremo.
„Stebint pasaulines tendencijas matome, kad per paskutinius kelis metus „BB” kremų vartojimas vakarų šalyse smarkiai išaugo. Lietuvoje kosmetikos naujovėms prigyti reikia laiko, todėl manome, kad būtent dabar mums tinkamiausias metas įžengti su nauju produktu”,- „BIOK laboratorija” atstovė.
Jos teigimu, naujasis produktas sukurtas ne tik konkurenciniais tikslais, bet ir vadovajantis kosmetikos vartojimo tendencijomis. „Anksčiau kiekvienai odos priežiūros funkcijai buvo įprasta įsigyti po produktą, tačiau pastaruoju metu kosmetikos vartotoja dažnai ieško pažangesnių sprendimų, kurie atitiktų „viskas viename” koncepciją.
Tą pirmiausia lėmė pakitusi ekonominė situacija, kuri skatino moteris sumažinti išlaidas kosmetikai. Antra svarbi priežastis – intensyvi moters rutina, skatinanti taupyti laiką atliekant grožio ritualus. Akivaizdu, kad naudojant vieną multifunkcinį produktą vietoje kelių moteris sutaupo ir laiko, ir pinigų. „BB” kremas šiuo atveju yra drėkinamasis veido kremas ir tonuojanti pudra viename, taigi atitinka plintantį rinkos poreikį”, - teigia Justė Unguraitytė.
„Rasa BB” kremo su atspalviu formulės atradimui „BIOK laboratorija” paskyrė penkis metus, o jį kūrusi ekspertų komanda buvo sudaryta iš chemijos, kosmetologijos ir farmacijos mokslų specialistų, kurie konsultavosi ir tobulinosi kosmetikos ingredientų laboratorijoje Prancūzijoje. Iš šios šalies buvo atsivežti ingredientai specialios lietuviškos formulės sukūrimui, kuri, pasak gamintojo atstovų, yra tokia, kad kuo efektyviau spręstų tarp Lietuvos moterų labiausiai paplitusias odos priežiūros problemas, o taip pat geriausiai atitiktų vietos vartotojų odos atspalvius. Lyginant su konkurentų siūlomais gaminiais, „Rasa BB” konkuruos vidutinių kainų kategorijoje – kremo buteliukas kainuos apie 25 litus.