Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaip raso ivairiuose forumuose, neviesai diskuuojamas Lufthanzos pavyzdys. Daznai Lufthanzza pateikiama kaip pavyzdine aviakompanija visoje Europoje. Pateiksiu faktus, kaip Vokietijos valdzia jai suteikia toki pranasuma:
1. Lufthanza yra 7 proc. paketo akcininke pagrindiniose Vokietijos oro uostus valdanciose imonese.
2. Skrydziai prieinami ne visiems. Norint pradeti skraidyti i/is Frankurto, Miuncheno oro uostus reikia gauti laika (SLOT), laikus oro uoste skirsto nepriklausomas SLOT koordinatorius, kurio veikla spalta koordinuoja Lufthansa. Teoriskai visi gali gauti "Laika", bet praktiskai gauna tik tie kurie nekonkuruoja su Lufthansa;
3. Lufthanzos atsotovai tiesiogiai dalyvauja Eurocontrol veikloje, audituodami ar kitos ES salys netaiko per dideliu navigacijos mokesciu. Taciau pati Lufthanza "oro navigacijos mokesciu nemoka". Pati gauna ismokas is Vokietijos oro navigacijos: per mokymus ir kitus patarnavimus;
4. Vokietijos valstybinem institucijom draudziama skristi su Kitom aviakompanijom, net jeigu jos pigesnes.
5. VOkietijos gelezinkeliai moka marketinginius Lufthansas uz jungtines bilietus sistemos administravima ir vystyma.
6. Daugybe ES, IATA ir kitu aviacine veikla priziurinciu instituciju viesa ir be uzuolanku atstovauja Lufthanzos interesus.
7. Airbaltik taiko panasu modeli, tik jiem truksta
ES lygiu.
Tai Vokietijoje galima viesai ir nesislapstant remti savo vezeja. Vokieciai mato prasme, o Lietuvoje, tai visiem vienodai... Aciu Valdziai.
1. Lufthanza yra 7 proc. paketo akcininke pagrindiniose Vokietijos oro uostus valdanciose imonese.
2. Skrydziai prieinami ne visiems. Norint pradeti skraidyti i/is Frankurto, Miuncheno oro uostus reikia gauti laika (SLOT), laikus oro uoste skirsto nepriklausomas SLOT koordinatorius, kurio veikla spalta koordinuoja Lufthansa. Teoriskai visi gali gauti "Laika", bet praktiskai gauna tik tie kurie nekonkuruoja su Lufthansa;
3. Lufthanzos atsotovai tiesiogiai dalyvauja Eurocontrol veikloje, audituodami ar kitos ES salys netaiko per dideliu navigacijos mokesciu. Taciau pati Lufthanza "oro navigacijos mokesciu nemoka". Pati gauna ismokas is Vokietijos oro navigacijos: per mokymus ir kitus patarnavimus;
4. Vokietijos valstybinem institucijom draudziama skristi su Kitom aviakompanijom, net jeigu jos pigesnes.
5. VOkietijos gelezinkeliai moka marketinginius Lufthansas uz jungtines bilietus sistemos administravima ir vystyma.
6. Daugybe ES, IATA ir kitu aviacine veikla priziurinciu instituciju viesa ir be uzuolanku atstovauja Lufthanzos interesus.
7. Airbaltik taiko panasu modeli, tik jiem truksta
ES lygiu.
Tai Vokietijoje galima viesai ir nesislapstant remti savo vezeja. Vokieciai mato prasme, o Lietuvoje, tai visiem vienodai... Aciu Valdziai.
flylal prie tokios busenos privede:
1. apgailetinas susisiekimo ministerijos darbas (daugkartiniai Vilniuaus oro uosto piktnaudziaujantys veiksmai, kuriais buvo zlugdoma bendrove, neteisingas oro uostu vystymas i kuriuos " investuota" bereikalingai daugiau nei 300 mln. lt. leidimas islaidauti Oro navigacijai, del ko LIetuvos oro erdve brangiausia Eurupoje);
2. Latvijos palaikomo airbaltic dempingas, kuriuo 4 metus buvo siekiama, kad flylal uzleistu reguliariu skrydziu rinka (del sio dempingo vyksta teismas, bendra ieskinio suma siekia 500 mln. Lt.);
3. Smulkiaparazitines interesu grupes, kurios naudojosi susiklosciusia padetemi (alia Degutis su savo RSS pilantis kura airbaltic, profsajungos ipratusios gerai gyventi valstybineje aviakompanijoje, kai kurios kelioniu agenturos, kurios pradejo " mazeti" po interneto ivedimo..)
Susisiekimo ministerija galejo istaisyti pries tai buvusiu valdziu klaidas: paimt aviakompanija, sureguliuoti oro uostu veikla, sutvarkyti oro navigacija, visas gaunamas valstybines rinkliavas is LT aviacijos (oro uosto mokesciai, oro navigacijos mokesciai) nukreipti i patogiu skrydziu vystyma... o dabar:
1. Vilniaus oro uosto mokesciai didziausi ES, o jokios vertes nesukuria. Oro uosto sanaudos del ispusto aparato sudaro apie 70 mln. lt, nors realiai uztektu apie 15-20 mln. lt del per dideliu sanaudu, taikomi per dideli mokesciai ir bazinis vezejas negali tokiom salygom funkcionuoti...
2. Oro navigacijos mokesciai LT vieni diziausiu ES. MUsu skrydziu erdves mokesciai apie 40 proc. didesni nei LAtvijoje ir Lenkijoje. Oro navigacija surenka apie 80 mln. mokescius ir turi leisti baziniam vezejui neimti " nukreipimo i terminalo" mokescio (kaip LAtvijoje airbaltic nemoka), taciu ji ima, nors patis pumsta nuo pinigu: visuose kabinetuose plazminiai televizoriai, algu vidurkiaidaugiau nei 7000 Lt, visi kasmet gauna premijas..Keista, kad apie juos dar niekas neparase normaliai;
3. i Kauno oro uosta per pastaruosius 3 metus investuota daugiau nei 170 mln. Lt., i PAlangos daugiau nei 50, i VIlniaus daugiau nei 200 mln. lt. O ka turime? visi oro uostai apgailetini ir nei vieno normalaus. O kas ji juos skraidys?
Negeriau buvo vezeja nupirkti uz garantija paskoloms? Vat mielieji, problema totoliai blogame aviacijos valdyme, o vezejas padare ka galejo, akcininkai prarado apie 100 mln. ir nereikia ju karti ant medzio uz valdzios klaidas
1. apgailetinas susisiekimo ministerijos darbas (daugkartiniai Vilniuaus oro uosto piktnaudziaujantys veiksmai, kuriais buvo zlugdoma bendrove, neteisingas oro uostu vystymas i kuriuos " investuota" bereikalingai daugiau nei 300 mln. lt. leidimas islaidauti Oro navigacijai, del ko LIetuvos oro erdve brangiausia Eurupoje);
2. Latvijos palaikomo airbaltic dempingas, kuriuo 4 metus buvo siekiama, kad flylal uzleistu reguliariu skrydziu rinka (del sio dempingo vyksta teismas, bendra ieskinio suma siekia 500 mln. Lt.);
3. Smulkiaparazitines interesu grupes, kurios naudojosi susiklosciusia padetemi (alia Degutis su savo RSS pilantis kura airbaltic, profsajungos ipratusios gerai gyventi valstybineje aviakompanijoje, kai kurios kelioniu agenturos, kurios pradejo " mazeti" po interneto ivedimo..)
Susisiekimo ministerija galejo istaisyti pries tai buvusiu valdziu klaidas: paimt aviakompanija, sureguliuoti oro uostu veikla, sutvarkyti oro navigacija, visas gaunamas valstybines rinkliavas is LT aviacijos (oro uosto mokesciai, oro navigacijos mokesciai) nukreipti i patogiu skrydziu vystyma... o dabar:
1. Vilniaus oro uosto mokesciai didziausi ES, o jokios vertes nesukuria. Oro uosto sanaudos del ispusto aparato sudaro apie 70 mln. lt, nors realiai uztektu apie 15-20 mln. lt del per dideliu sanaudu, taikomi per dideli mokesciai ir bazinis vezejas negali tokiom salygom funkcionuoti...
2. Oro navigacijos mokesciai LT vieni diziausiu ES. MUsu skrydziu erdves mokesciai apie 40 proc. didesni nei LAtvijoje ir Lenkijoje. Oro navigacija surenka apie 80 mln. mokescius ir turi leisti baziniam vezejui neimti " nukreipimo i terminalo" mokescio (kaip LAtvijoje airbaltic nemoka), taciu ji ima, nors patis pumsta nuo pinigu: visuose kabinetuose plazminiai televizoriai, algu vidurkiaidaugiau nei 7000 Lt, visi kasmet gauna premijas..Keista, kad apie juos dar niekas neparase normaliai;
3. i Kauno oro uosta per pastaruosius 3 metus investuota daugiau nei 170 mln. Lt., i PAlangos daugiau nei 50, i VIlniaus daugiau nei 200 mln. lt. O ka turime? visi oro uostai apgailetini ir nei vieno normalaus. O kas ji juos skraidys?
Negeriau buvo vezeja nupirkti uz garantija paskoloms? Vat mielieji, problema totoliai blogame aviacijos valdyme, o vezejas padare ka galejo, akcininkai prarado apie 100 mln. ir nereikia ju karti ant medzio uz valdzios klaidas
nors veikla ir stabdo, bet bilietus internetu vis dar pardavineja..
Matai, net tevelis Ziemelis nepadejo... Matyt ne visiskai korumpuota ta prisikelusiuju vyriausybe...
REKLAMA
REKLAMA
AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ stabdo veiklą