Kosmetikos ir higienos priemonės kūdikiams, vaikams bei paaugliams sulaukia nevienareikšmiškų nuomonių. Tačiau šioje, atrodytų, perpildytoje industrijoje atsirado dar viena iki šiol neatskleista rinka – ankstyvos paauglystės atstovai, 7-14 metų jaunuoliai.
Prieš ketverius metus, Christy Prunier, buvusi Holivudo prodiuserė, dirbusi su tokiais filmais kaip „Plonytė raudona linija“ ar „Žmonės prieš Larry Flintą“, pastebėjo, kad jos 8-metė dukra Willa Doss neturi tinkamų priemonių veido bei kūno priežiūrai.
Pasak Ch. Prunier, jos dukrai nepatiko naudoti kūdikiams skirtus „Johnson&Johnson“ produktus ar vaikiškus lipnius, riebius kremus nuo saulės. Nepaisant to, kad neturėjo jokios patirties kosmetikos industrijoje, moteris ryžosi sukurti natūralios kosmetikos kompaniją, kurią pavadino dukros Willa vardu.
Willa, kuriai dabar 12-a, yra pagrindinė šios kosmetikos kūrėja. Ji su savo mokyklos draugais rengia kosmetikos testavimus, dalinasi įspūdžiais bei idėjomis. Kremai nuo saulės yra kiek įmanoma natūralesni, nepalieka lipnumo jausmo, lūpų balzamai sukurti taip, kaip pageidauja jaunos mergaitės, taip pat juos patogu prisisegti prie kuprinės ar džinsų. Kosmetika pasižymi patogumu naudoti, greitai įsigeria, skaniai kvepia - sukurta taip, kad jaunuoliams norėtųsį ją naudoti.
Kompanija „Willa“ Joanne Wilson finansavimą gavo pasinaudojusi startup'ų platforma. „Willa“ kosmetika prekiauja daugiau 300 parduotuvių Amerikoje, taip pat "Harrods" Londone.