Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
straipsnis apie volga,o debilai komentuoja apie zapa. ir dar nezino,kad sunkvezimis ural egzistuoja,dar toks krazas buvo,jei ka,nereikia iskarto ant belazu sokineti.
vokieciai paanalizavo ir pasirodo audi yra gamintojas turintis daugiausia detaliu pagamintu vokietijoje ~43%. Ta prasmes bet koks siandieninis gamintojas tera vardas ir rinka. Visa kita superkama is tiekeju. Todel norint siuolaikinis ZAZ tikrai nebutu blogesnis uz Fiat 500. Kad Ukraina rodo Rusijai ragus ir neturi kam parduoti savo produkcijos kitas klausimas.
pagal ruskiu pazanga texnikoi,turetu kazka panasaus sukurt i ZAZ tik sildymas turetu but jau ne primosas bet pjuvenos.Tai sutaupytu vairuotojas kapeiku.
zaz yra ukrainieciu
Prie visų esamų ir nesamų zapo savybių galiu paminėta tai, kad buvo gana daug atvejų, kai jiems bevažiuojant iškrisdavo variklis. Čia rimtai. Nežinau priežasties, bet tikriausiai pagalvės neatlaikydavo ar dar kažkas panašaus. Variklis ir keičiamas būdavo per apačią, t.y, užkeliant ant jo mašiną, o ne atvirkščiai. Čia kažkas paminėjo šildymą. Kadangi zapas neturėjo vandeninio šaldymo, tai ir pečius turėjo būti autonominis, t.y., kurenamas benzinu. Dėl to žmonės vengė jį naudot, nes rydavo nemažai papildomo kuro. Kartais ir užsidegdavo. Bet senieji zapai 965 tai vis dėlto buvo gana darnios koncepcijos ir neblogo dizaino - tiesiog egzistuoja tokios klasės mašinos ir turi jos savo žavesio. O Vformos variklių pagrindinis pranašumas yra tai, kad jie labai kompaktiški ir trumpas alkūninis velenas, reikalaujantis mažiau atramų. Bet tai senas išradimas ir tikrai ne rusų.
jeigu tu ziuri i zaz'a siuolaikinemis tiuninguotojo akimis tai cia visai kitas klausimas. Del to ka as mates - siulau maziau rupintis, o sneketi argumentu ir faktu kalba !!!! Mintis apie elektrini ventiliatoriu imontuota i varikli susidomejima sukeltu rusijoje tikrai, o musu mechanikai tik pirstu apie smilkini pasuktu... Apie zaz'o V-formos variklio pazanguma geriau patyleti del paprastumo - sutinku. Gal todel ji ir mego liaudies meistrai nes buvo galima per nakti perrinkti ir is ryto vel vaziuoti:))) Siame variklyje net nera vientiso cilindru bloko t.y. kikvienas cilikas nusiima atskirai!!! voztuvai imontuoti i tokias gumines ivores kurios po keliu tukst. km. sudildavo ir variklis budavo amzinai paskendes tepaluose ir dumuose kaip ir visa ruskiu gamybos technika:))))) Galeciau suvardinti dar koki 100 to variklio "pazangumo" faktu, bet nematau prasmes.... O DABAR GAL PAANALIZUOKIM PORSCHE SPECIFIKA IR PAZANGUMA?????
As abejoju ar tu isvis mates porsche. O del ZAZ neskiesk, nes V formos variklis is tiesu pazangus tuo metu buvo. Del ausinimo jau rasiau siuolaikinis sukurinis elektrinis ventiliatorius ir nebutu problemu. Paziurek i Fiat 500 italai sugeba piniga isspausti, kodel su ZAZ negalima panasiai padaryti? jau vien durys atsidarancios is priekio - butu paskutinis mados klyksmas :)
ZAZui sildimas labai krutai sugalvotas:DD panasus kaip namo gal pamenat toki BERZAS.
del ausinimo problemu siulau paskaityti "to ZAZ" komentara. Matosi, kad mogus tikrai zino ka sneka. Del to unikalaus variklio perkaitinimo tai cia kazkuris expertas nerealiai nusnekejo - arba zmogus karo veteranas, arba zaporozieti is toli temates:)))) viska pasako teiginys -"zaz ausinimas daug geresnis nei vandeniu" !!!!!!! NO COMMENT!!!! :)))))) Net kiekviename nors kiek padoresniame motocikle (neskaitant britvu nes ju greitis visai kitas) yra irengiamas skysciu ausinamas variklis!! O del seno modelio Porsche ar vabalu tai tikrai neteko matyti stovinciu pakelese su pakeltu kapotu ir rukstanciais dumais :)))))
zmogau jei ant tiek nesigaudai tai geriau nekomentuok!!! arba pasiskaityk enciklopedija kokia:)
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų