Kaktomuša susidūrus keleiviniam ir krovininiam traukiniams netoli Los Andželo žuvo mažiausiai 25 ir buvo sužeisti 135 žmonės. Teigiama, kad katastrofa įvyko dėl mašinisto kaltės, siuntusio SMS pranešimą.
Los Andželo meras Antonio Villaraigosa pareiškė, kad aukų gali būti daugiau, nes 45 sužeistieji yra kritinės būklės, o dar 40 – sunkios. Meras taip pat pasakė, kad tarp nuolaužų matosi kitų žuvusių žmonių kūnai.
„Metrolink“, kompanijos, aptarnaujančios šį geležinkelio ruožą, atstovas pasakė, kad katastrofos kaltininku laikomas kompanijos mašinistas Robertas Sanchezas. Jo kūnas dar nerastas.
Viena vietinių paauglių grupė, besidominti geležinkelių transporto ir gerai pažinojusi R. Sanchezą, pareiškė, kad mašinistas negali būti kaltininku, nes buvo tikras profesionalas. Jie „Youtube“ tinklalapyje patalpino mašinisto atminimui skirtą filmą.
Bet vėliau vienas iš paauglių prisipažino, kad prieš pat katastrofą gavo iš R. Sanchezo SMS pranešimą.
Katastrofa įvyko todėl, kad keleivinis traukinys nesustojo degant draudžiamam signalui ir kaktomuša susidūrė su krovininiu traukiniu. Traukiniai važiavo maždaug 60 kilometrų per valandą greičiu. Labiausiai suniokotas pirmasis keleivinio traukinio vagonas, atsitrenkęs į jį tempiantį lokomotyvą.
Ši katastrofa yra rimčiausia JAV po 2005 metų, kai, susidūręs su ant bėgių paliktu visureigiu, keleivinis traukinys nuriedėjo nuo bėgių ir vėl susidūrė su priešprieša važiavusiu krovininiu traukiniu. Tuomet žuvo 11 žmonių. Kaltu buvo pripažintas visureigio vairuotojas. Jis nuteistas 11-ka kartų kalėti iki gyvenimo pabaigos.