Po pribloškiančio sumanymo, „Pepsi“ sulaukė kirčio: privertė atsisakyti planų

JAV gėrimų gamybos kompanijai „Pepsi“ trečiadienį teko atsisakyti savo naujos reklamos, kurioje nusifilmavo Kendall Jenner ir kurioje, kaip manoma, naudojamasi juodaodžių judėjimo „Black Lives Matter“ (Juodaodžių gyvybės svarbios) protestais siekiant išreklamuoti šį prekės ženklą.

Reklama sukėlė didžiulį pasipiktinimą socialiniuose tinkluose, kurių vartotojai apkaltino bendrovę siekiant pasipelnyti iš socialinio teisingumo siekiančio judėjimo.

„Pepsi“ siekė pasiųsti pasaulinę vienybės, taikos ir supratimo žinutę. Mes akivaizdžiai suklydome ir dėl to atsiprašome, – teigiama bendrovės pranešime. – Neketinome pasišaipyti iš jokio rimto dalyko. Mes šaliname šį turinį ir nutraukiame tolesnį jo naudojimą. Mes taip pat atsiprašome K. Jenner, kad ji atsidūrė šioje situacijoje.“

Minėtoje reklamoje K. Jenner eina gatve, kurioje vyksta protesto akcija, ir vėliau paduoda „Pepsi“ gėrimo skardinę policijos pareigūnui, o minia ima džiūgauti.

Tarp smerkiančių šią reklamą buvo ir kovos už juodaodžių pilietines teises lyderio Martino Lutherio Kingo (martino Liuterio Kingo) duktė Bernice King (Bernisė King), kuri tviteryje parašė: „Jei tik tėvelis būtų žinojęs apie #Pepsi galią“. Ji taip pat įkėlė ir nuotrauką, kurioje užfiksuota, kaip policininkas stumia jos tėvą.

Kitas tviterio vartotojas parašė: „Negaliu patikėti, kad Kendall Jenner ką tik išsprendė institucinio rasizmo ir priespaudos problemą tiesiog policininkui duodama „Pepsi“ gėrimo. Kaip novatoriška“.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų