Britaniją ir Prancūziją po Lamanšu jungiantis Eurotunelis nuo atidarymo 1994 metais pirmą kartą buvo pelningas. Gigantiškos statybos projektą vykdžiusi kompanija įsikūrė dar 1986 metais.
Pelno pasiekti padėjo milžiniškų skolų restruktūrizavimas. Restruktūrizavimas apėmė apsikeitimą akcijomis, finansavimą iš nuosavo kapitalo. Skolos sumažėjo nuo 9,2 milijardo iki 4,2 milijardo eurų.
Tunelio naudotojų pasitikėjimas auga, pirmąjį 2008 m. ketvirtį pajamos didėjo 15 proc. Nuo 2008 metų pradžios dvigubai sumažinta transportavimo geležinkeliu kaina padidino naudotojų skaičių. Šiuo kompanija konkuruoja su jūrinių keltų transportu.
2007 metais Eurotuneliu vežtų geležinkelio transporto keleivių skaičius negalutiniais duomenimis buvo apie 7,8 milijono – 5 proc. daugiau nei 2006. Treilerių vežta 9 proc., o automobilių 8 proc. daugiau.