JAV krikščionių organizacija iš San Diego, Kalifornijos, pareiškė, kad „Starbucks“ kavinių tinklo logotipas – nepadorus.
„Logotipas vaizduoja nuogą moterį su išskėstomis kojomis... Tai labai prastas skonis“, – sako Mark Dice, judėjimo „The Resistance“ vadovas. Ši organizacija specializuojasi Holivudo žvaigždžių „paprotinimo“ srityje – dažnai kritikuoja Jessicą Simpson, Paris Hilton, 50 Cent ir Thomas Cruizą.
„Starbucks“ kavinių tinklas šį ženklą naudoja nuo 1971-mųjų, o 1987 ir 1992 buvo nežymiai pakeitusi. Prie senojo ženklo – neapsirengusios undinės su dviguba uodega laikinai sugrįžta pradėjus naujo gėrimo „Pike Place Roast“ reklamos kampaniją.
„Starbucks“ šiuo metu yra stambiausias pasaulyje kavinių tinklas – 16 000 kavinių 43 pasaulio šalyse.
Savininkai aiškina, kad 1971 metais piešinys buvo rastas 16 amžiaus norvegiškoje jūrinėje knygoje.