• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Indijos tyrėjai penktadienį išgelbėjo skaitmeninį skrydžio duomenų įrašymo įrenginį – juodąją dėžę, iš „Air India“ lėktuvo, kuris ketvirtadienį sudužo vos 30 sekundžių po pakilimo. Aviakatastrofos metu žuvo 241 iš 242 lėktuve buvusių žmonių ir keli žmonės ant žemės, pranešė valdžios institucijos, rašo „AP News".

Indijos tyrėjai penktadienį išgelbėjo skaitmeninį skrydžio duomenų įrašymo įrenginį – juodąją dėžę, iš „Air India“ lėktuvo, kuris ketvirtadienį sudužo vos 30 sekundžių po pakilimo. Aviakatastrofos metu žuvo 241 iš 242 lėktuve buvusių žmonių ir keli žmonės ant žemės, pranešė valdžios institucijos, rašo „AP News".

REKLAMA

Į Londoną iš Ahmedabado skridęs „Boeing 787“ lėktuvas įsirėžė į medicinos koledžo bendrabutį.

Pranešama, kad per aviakatastrofą žuvo mažiausiai 265 lėktuvu skridusių ir ant žemės buvusių žmonių. 

REKLAMA
REKLAMA

Oro linijos „Air India“ nurodė, kad į Londono Gatwicko (Gatviko) oro uostą kaip keleiviai skrido 169 Indijos, 53 Jungtinės Karalystės (JK), septyni Portugalijos piliečiai ir vienas Kanados pilietis. Lėktuve taip pat buvo 12 įgulos narių. 

REKLAMA

Lėktuvo juodoji dėžė buvo rasta netoli avarijos vietos, o Indijos avarijų tyrimo biuras pranešė, kad pradėjo „visapusišką“ tyrimą.

Juodoji dėžė yra svarbus žingsnis į priekį tyrime, socialiniame tinkle rašė civilinės aviacijos ministras Ram Mohan Naidu.

Jungtinėje Karalystėje įsikūrusios Mechanikos inžinierių instituto profesorius Paulas Fromme pareiškime teigė, kad skrydžio duomenų įrašymo įrenginys turi informaciją apie variklio ir valdymo nustatymus, be to, jame yra įrašyti visi pokalbiai iš piloto kabinos.

REKLAMA
REKLAMA

„Greitai paaiškės, ar po pakilimo buvo prarasta variklio galia ar keliamoji jėga, ir galėsime preliminariai nustatyti galimą avarijos priežastį“, – sakė profesinės asociacijos Aeronautikos skyriaus vadovas P. Fromme.

Taip pat Indijos civilinės aviacijos reguliavimo institucija išleido įsakymą, kuriuo „Air India“ įpareigojo atlikti papildomą techninę priežiūrą ir sustiprinti saugos patikrinimus savo „Boeing 787-8“ ir „787-9 Dreamliner“ orlaiviuose, kuriuose įrengti „General Electric“ varikliai „GEnx“. Pagal įsakymą, pagrindiniai patikrinimai apima degalų parametrų, salono oro kompresorių, variklio valdymo sistemą, hidraulinės sistemos ir pakilimo parametrų peržiūrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Penktadienį tyrėjai tęsė paieškas vienoje iš didžiausių Indijos aviacijos katastrofų vietoje, o premjeras Narendra Modi susitiko su vieninteliu išgyvenusiu keleiviu dieną po nelaimės.

Buvo atliekami DNR tyrimai, siekiant identifikuoti kūnus, kurie buvo beveik visiškai sudegę ir neatpažįstami. Tikimasi, kad paieškos katastrofos vietoje metu bus rasta daugiau aukų.

REKLAMA

Lėktuvas rėžėsi į medicinos koledžo bendrabutį ir užsidegė, žuvo keli studentai. Avarija įvyko Gudžarato valstijoje.

„Visi esame sukrėsti Ahmedabado avarijos. Toks staigus ir skaudus tiek daug gyvybių netekimas yra neapsakomas, – socialiniuose tinkluose po apsilankymo avarijos vietoje rašė N. Modi. – Mes suprantame jų skausmą ir žinome, kad palikta tuštuma bus jaučiama dar daug metų.“

REKLAMA

Tyrime dalyvaus JAV ekspertai

Tikimasi, kad tyrime dalyvaus JAV Nacionalinės transporto saugos valdybos, Federalinės aviacijos administracijos, „Boeing“ ir „General Electric“ atstovai.

Kranfildo universiteto aviacijos ir kosmoso direktorius profesorius Grahamas Braithwaite sakė, kad pagrindinis tyrimo tikslas bus „rasti galimybes užkirsti kelią ateities nelaimėms“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Daugiašalė, daugiadisciplinė komanda dirbs kartu ir gali įtraukti gamintojo ar operatoriaus specialistus, – sakė jis. – Tačiau tai bus daroma laikantis labai griežtų kontrolės priemonių, siekiant užtikrinti tyrimo nepriklausomumą“.

Medikai atlieka DNR tyrimus, siekdami nustatyti žuvusiųjų tapatybę, sakė Visos Indijos medicinos asociacijos federacijos prezidentas Akshay Dongardiv. Tuo tarpu penktadienį gedinčios šeimos susirinko prie Ahmedabado civilinės ligoninės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų