Kremliaus išsuktos propagandos mašinos didžioji problema tikrai nėra patriotizmo ar istorinės atminties skatinimas, kas būtų dar pateisinama, tačiau būdai, kuriais visa tai yra išreiškiama. Verslininkai greitai suprato ir prisitaikė prie pasikeitusių reklamos taisyklių – prekyboje pasirodė begalė kičinių, su sovietine simbolika susijusių, prekių. Patys rusai, matydami tokius bandymus pasipelnyti iš istorinio atminimo, tik gūžčioja pečiais. O Kremlius, per savo įkurtas įvairiausias organizacijas, eksportuoja propagandinius produktus ne tik vietos gyventojams į galvas, tačiau ir į užsienį, bandydami pateikti tai kaip pagarbą Antrojo pasaulinio karo herojams.
Didžiojo tėvynės karo herojai ant proginio alaus etikečių.
Speciali akcija parduotuvėje karo veteranams, pensininkams ir darbo veteranams – perkant bet kokių produktų už 250 rub., batonas – nemokamai.