NBA pripažino teisėjų klaidą galimai nulėmusią čempionų pergalę

Nacionalinėje krepšinio asociacijoje (NBA) nerimsta aistros dėl pirmojo Vakarų konferencijos pusfinalio mačo, kuriame čempionų titulą ginantis Oklando „Golden State Warriors“ klubas 104:100 įveikė Hjustono „Rockets“.

Pralaimėjusios komandos atstovai po rungtynių liejo tulžį ant dvikovai teisėjavusių arbitrų. Pasirodo, taip dar ne be pagrindo.

NBA paskelbė oficialią ataskaitą, kurioje aptariami paskutiniųjų rungtynių minučių sprendimai.

Oficialiame pranešime skelbiama, kad likus žaisti minutę ir dešimt sekundžių, teisėjai padarė rimtą klaidą neužfiksuodami pražangos Stephenui Curry.

Tai būtų 6-oji amerikiečio asmeninė pražanga, dėl kurios jis būtų baigęs pasirodymą aikštelėje.

Vadinasi, jis būtų ir neįmetęs praktiškai pergalę nulėmusio tritaškio susitikimo pabaigoje, po kurio „Warriors“ pirmavo 103:98.

Antrasis šios serijos mūšis ir vėl bus žaidžiamas Kalifornijoje.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų