„2023-ųjų Dakaras man būtų 14-tas karjeroje, bet nusprendžiau daryti pertrauką. Neturiu tikslo dalyvauti jame tik tam, kad finišuočiau ar pasiekčiau vidutinį rezultatą. Komandos ambicijos – kovoti dėl vietos „Top 10“, o tam reikalingas konkurencingas automobilis– vienintelis toks Dakare yra šiemet atsiradusios T1+ klasės automobilis. Šiuo metu šios klasės automobilių paklausa labai didelė.
Šią lenktyninę techniką gamina tik du gamintojai, o nauji gamintojai neskuba įeiti į rinką, nes dėl besitęsiančios pandemijos ir vasarį Rusijai užpuolus Ukrainą bus daug bėdų su trūkinėjančiomis tiekimo grandinėmis. Šios aplinkybės lemia rekordiškai aukštas T1+ klasės automobilių kainas – jos prasideda nuo 800 tūkstančių eurų.
Situaciją sunkina ne tik tai, kad nauji T1+ klasės automobiliai kainuoja labai brangiai, bet ir tai, kad senesnės kartos T1+ klasės automobilių rinkoje tiesiog dar nėra. Manau, kad privačiai komandai pirkti normaliai neištestuotą naujos kartos T1+ automobilį be gamyklinio techninio palaikymo už protu nesuvokiamus pinigus man yra tiesiog neracionalu. Logiškiau palaukti metus ir įsigyti tokį, kuris pasiūlytų optimalų kainos, kokybės ir pajėgumo santykį
Tai – ne pirma mano pertrauka Dakaro maratone. Tikiu, kad ji išeis tik į naudą – didelį dėmesį skirsiu strateginių ir techninių sprendimų priėmimui artimiausiems metams.
Noriu padėkoti komandos partneriams, draugams ir fanams už palaikymą- jūsų visų dėka mes kartu įveikėme net 13 Dakarų ir, tikiu, įveiksim dar daugiau!
Visgi, tai tikrai nereiškia, kad artėjančiame Dakare visai nesusitiksim. Greitu metu pranešiu savo planus“.