• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Amerikoje vykusių „Super Bowl 50” varžybų metu susitiko  „Barcelonos“ futbolo klubo ir gaiviųjų gėrimų „Pepsi“ vadovai. Tikslas – susitarti dėl reklamos ant klubo marškinėlių.

Amerikoje vykusių „Super Bowl 50” varžybų metu susitiko  „Barcelonos“ futbolo klubo ir gaiviųjų gėrimų „Pepsi“ vadovai. Tikslas – susitarti dėl reklamos ant klubo marškinėlių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu „katalonai” derasi dėl sutarties pratęsimo su savo pagrindiniu rėmėju "Qatar Airways", bet kortas gali sumaišyti amerikiečiai.

REKLAMA

Užsienio žiniasklaida praneša, kad „Pepsi" už reklamą ant „Barcelona" marškinėlių per vieną sezoną yra pasiryžę mokėti net 60 mln. eurų.

Pagrindiniai katalonų konkurentai Madrido „Real" už  reklamą (užrašas „Emirates“) ant marškinėlių per sezoną gauna „vos" 25 mln. eurų.

Tiesa, ši suma nebūtų pati didžiausia už reklamą ant marškinėlių. Daugiausiai už užrašą  - 67 mln. eurų per sezoną uždirba „Manchester United". Ant „raudonųjų velnių“ marškinėlių puikuojasi amerikiečių automobilių gamintojo „Chevrolet" užrašas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų