Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nesupratau kodel straipsni isvis rasyt sita debiliska reikejo ? PAGRINDINE MINTIS: SUPRANTU KAD KALTINTI GALIU TIK SAVE. VISKAS . Tai ko cia dar skustis ? Miegok toliau
Baisi latvių kompanija...na kai kurie vairuotojai..
DĖL SNORO SUŽLUGDYMO CŽV STATYTINĖI GRYBAUSKAITĖI APKALTĄ IR Į KALĖJIMĄ!
Suskis prie vairo - antireklama darbdaviui :)
Visų pirma labai nustebau, kad aplamai tokio turinio straipsniai yra talpinami žinių portaluose. Antra, visiškai nesutinku su pavelavusiąja, nes žmogus keliaujantis autobusu turi žinoti kokiose stotelėse stoja autobusas, o kaip žinia, keliaujant į Rygą sekanti stotelė po Vilniaus yra Panevėžys ir kur yra parašyta, kad pavelavus į autobusą ir jį vejantis kelyje vairuotojai privalo sustoti??? Dar kiek žinau, biliete yra užrašytas reiso telefono numeris tad galima paskambinti ir pranešti, kad veluojate ir mandagiai paprašyti palaukti, ar susiarti įlipti pakeliui. Jeigu Jūs pasivytumėte autobusą Panevėžyje (ten kur jis privalo stoti) ir jisai nesustotų, tada aš suprantu, kad būtų galima šią problemą skelbti ir nagrinėti viešai, o čia kaip ir probemos nematau... aišku nuo žioplumo vaistų nėra, bet čia nėra pagrindas teršti kažkieno vardą.
@Pasipiktinusi Šventa teisybė - traukiniai, lėktuvai ir autikai nelaukia. Bet yra žmogiškasis faktorius ir elementari pagarba klientui. Juk sustoti pakeliui, juo labiau prašomam kitų keleivių, neskauda. Why not? Mandagu, padoru ir pan.... O šiuo atveju autiko vairuotojas tik pademonstravo koks jis mužikas. Ir kad negerbia savo kompanijos ir keleivių.
Visiskai nenustebau, tai labai baisaus aptarnavimo kompanija, esu ta patyres.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų