Septintos kartos „Volkswagen Golf“ debiutuos jau šias metais, panašu, Paryžiaus automobilių parodoje. Jau dabar kalbama, kad tai bus automobilis šioje klasėje užduos naujus saugumo ir taupumo standartus. Be to, jau aišku ir tai, kad septintos kartos „Golf“ automobiliuose bus pilna technologijų, kurios dabar sutinkamos tik keliomis klasėmis aukštesniuose automobiliuose.
Septintos kartos „Golf“ automobiliuose išsiplės ir taip neskurdi jėgainių gama. Visų pirma galima paminėti net kelias „žalias“ automobilio versijas. Atsiras hibridinis iš buitinio tinklo įkraunamas „Golf“, kurio bendras jėgainių galingumas sieks 243 a.g., visiškai elektrinis „Golf“, o taip pat modifikacija, kurios variklis naudos gamtines dujas.
Septintos kartos „Golf“ automobiliuose debiutuos „E211" gamyklinį indeksą gavusi variklių šeima. Tai bus trijų ir keturių cilindrų motorai, kurių didžiausias darbo tūris sieks tik 1,4 litro. Dalis naujosios šeimynos keturių cilindrų variklių važiuojant tolygiai galės atjungti kuro tiekimą pusei cilindrų. Tiesa, variklių gamoje liks ir pirkėjams įprasti „EA888“ serijos „1,8TFSI“ ir „2,0TFSI“ motorai.
Na o versija „GTI“ pagal savo galią lygiuosis į dabartinę „R“ modifikaciją. Be to, automobilis gaus ir firminę diferencialo „elektroninio blokavimo“ sistemą.
Įdomybių bus ir dyzelių fronte. Tarp įprastų versijų galingiausias dyzelinis motoras leis džiaugtis 181 a.g. jėga, o tai yra daugiau nei dabartiniame „GTD“. Tuo tarpu versija „GTD“ gaus 220 a.g. dyzeli su dvejomis turbinomis.
Naujasis „Golf“ bus vienas iš pirmųjų koncerno automobilių, kuris bus gaminamas naudojant naują „MQB“ platformą. Tai leis improvizuoti ne tik su konstrukcijos dalimis, bet ir su medžiagomis. Jau žinoma, kad kelių „Golf“ modifikacijų (elektromobilio ir „GTI“) kėbule bus gausu iš aliuminio pagamintų komponentų. Panašu, iš aliuminio pagamintas bus kėbulo dugnas, variklio ir bagažinės dangčiai. Tai leis taupyti svorį. Tačiau jau dabar žinoma, kad net ir įprastos versijos gana lengvos – septintos kartos „Golf“ svoris bus ne didesnis, kaip ketvirtos kartos „Golf“.
Nemažai šiame automobilyje bus ir tik aukštesnės klasės automobiliams būdingų „hi-tech“ inovacijų. Tai adaptyvus autopilotas su vairuotojo nuovargio sekimo sistema, „Matanti“ 360 laipsnių kampu „Parkronic“ sistema, patobulinta automobilio automatinio parkavimo sistema, aštuonių colių „multi-touch“ tipo automobilio informacinio-pramoginio centro valdymo ekranas.