Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tie paistalai apie didesnį saugumą - visiška nesamonė. Vokietijoje nėra tokio reikalavimo, o vokiečiai tikrai geriau tyrimus atlieka. Paprasčiausiai sunaudojama daugiau kuro, perdega žymiai daugiau lempų ir nugaišta akumuliatorių. Tai ir visas "saugumas" verslininkų prakištas per vyriausybę.
Vokietijoje su šviesomis dieną nevažinėjama ir niekada nebuvo važinėjama, nes ten buvo atliktas mokslinis tyrimas, jog šviesos avaringumą gali netgi padidinti. Demagogas iš policijos aiškina negalintis pateikti statistikos, bet jis tikrai gali pateikti statistiką apie dviratininkų ir pėsčiųjų žūtis PRIEŠ ir PO šviesų privalomo naudojimo. Būtent vairuotojai, įpratinti pastebėti vien įjungtas šviesas, rečiau pastebi „nešviečiančius“ dviratininkus ir pėsčiuosius.
Na, o šviesos dieną buvo pradėtos naudoti Švedijoje po automobilių lempučių pardavėjų lobistų spaudimo. Įprasta automobilyje H7 auto lemputė parduotuvėje kainuoja 20-100 Lt., perdega po 1000 valandų, o jos savikaina pagaminti gal 0.2 Lt. Štai čia ir yra pagrindinė priežastis kodėl važinėjame su šviesomis dieną. Ne saugumas kažkam svarbu, bet pelnas. Priminsiu, jog šviesos Lietuvoje įvestos, kai susisiekimo ministru dirbo Algirdas Butkevičius. Na šitas, dabartinis Lietuvos Dalios valios vykdytojas popadėlis.
Dar tarybinais metais mieste esant gatvės apšvietimui buvo galima važiuoti tik su įjungtais automobilio pažibinčiais. Kad tai buvo gėris galima suprasti tada, kai tave apakina priešais važiuojančio automobilio žibintai ir pamatai prieš mašinos nosį bekertant gatvę pėsčiąjį juodais drabužiais.
Važinėjimas SAULĖTĄ dieną su žibintais tai bereikalingas automobilio vairuotojų akių išbandymas ir lėšų kurui mėtymas.
Man vienodai-ijungta ar ne.Aš vairuodamas stebiu bendrą situaciją,o ne žibintus. Valdinikai,vaidindami rūpestį,be jokių statistinių tyrimų nusprendžia kas saugiau,kas ne. Dėl dviratininkų liemenių-pagrindinis argumentas,kad vairuotojams dviratininkas ,,išdygo" iš kažkur,nematė. Parodykit nors vieną avarijos dalyvį,kuris nudaužęs dviratininką pasakytų-mačiau,bet važiavau.Man rodos,atėjo metas,kai mūsų eismo tvarkytojai galėtų įpareigot medžiotojų būrelių narius atšvaitais apkabinėt visus šernus,briedžius ir kiškius. Būtume saugiausi visoje EU o ir pasaulyje.
Sovietų laikais ,kai kapitalizmas buvo laikomas vienas iš blogio šaknų, KET buvo numatyta kada važiuojant automobiliu įjungti trumpas ar ilgas šviesas. Dabar ,kaip teisingai pastebi kai kurie skaitytojai,LR valdžia neatstovauja rinkėjų daugumai ,tarnauja kapitalo oligarchams,ir gina stambiųjų prekybininkų interesus. Valdininkas niekuomet neprisipažins ,nes darė nuostolius savo rinkėjui ,jo neatsiklausė keisdamas KET ,nesirėmė mokslo įrodymais. Dabar ponai sugalvojo pasipelnyti ir iš Lietuvos dviratininkų su naujais KET reikalavimais, sulaukdami protestų ir mitingų prie LR Seimo. Va ir Butkevičiaus skelbta "vienybė".
Kaip ir viskas gerai tie žibintai, tiktai ilgainiui prie jų pripranti ir vairuodamas įvairiose situacijose kelyje jau ieškai ne automobilio o šviesų. Taigi privažiavus sankryžą žiūri ar nešviečia kur žibintai, o jeigu kitas automobilis be šviesų tuo metu važiuoja skersai tavo važiavimo kryptimi, tai galima ir bakstelėti ... Panašiai dabar bus ir su dviratininkais. Priprasime kad jie važinėja su liemenėm, kas iš tikro yra gerai, o jei kuris išvažiuos be jos - kas be abejo pasitaikys. Įprotis matyti signalą, o ne objektą gali sukelti ir neigiamų pasekmių. Todėl taisyklių reikia laikytis visiems
@Rimas Pagarba uz objektyvia ir konstruktyvia kritika.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų