• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Juta Racing“ komandos atstovas Ignas Gelžinis, po kartingo lenktynių Švedijoje, sakosi įgavęs vertingos patirties, nepaisant to, kad dėl avarijos ir nepateko į finalinius važiavimus.

REKLAMA
REKLAMA

Tradicinės SM/RM kartingo varžybos vertinamos netgi labiau nei Švedijos čempionatas. Lenktynės liepos 14-16 d. vyko Lidkopingo kartodrome, kuris yra 300 km nuo Stokholmo prie trečio pagal dydį Europoje Vanerno ežero.

REKLAMA

Dalyviai varžėsi KZ2, KF3, „Junior60“ ir „Yamaha“ klasėse. Ignas Gelžinis važiavo su KZ2 klasės kartu, o techniką suteikė ir visą reikiamą priežiūrą atliko „Ward Racing“ komanda. Iš viso šioje klasėje startavo 50 dalyvių.

KZ2 klasės kartas yra labai „rimtas“ aparatas. 125 kub. cm darbo tūrio skysčiu aušinamas variklis išvysto 61 AG, jo darbinis diapazonas 10000-14000 apsisukimų per minutę. Minimalus karto svoris – 175 kg, o tiesiojoje šis automobiliukas, turintis 6 laipsnių pavarų dėžę, gali pasiekti 220 km/val. greitį. Iki 100 km/val. greičio įsibėgėti ir vėl visiškai sustoti pakanka 7 sek. Kai kurie dalyviai kartuose buvo sumontavę išcentrinės jėgos daviklius, kurie posūkiuose fiksavo net 2,2 g pagreitį, o tai reiškia, jog tiek kartų pasunkėja vairuotojas.

REKLAMA
REKLAMA

Ketvirtadienį vyko laisvosios treniruotės (8 važiavimai po 15 min.). Ignas Gelžinis vis greitėjo, o komandos specialistai labai padėjo su įvairiais rėmo, stabdžių reguliavimais, tad treniruočių pabaigoje lietuvis jau demonstravo artimus lyderiams laikus. Buvo labai geras sukibimas su trasos danga, nes posūkiuose buvo „paklota“ daug gumos nuo padangų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Penktadienio kontroliniai važiavimai vyko po itin smarkaus lietaus, o kai galų gale trasa išdžiūvo, tapo labai slidu, nes vanduo nuplovė asfaltą. „Nebuvo jokio sukibimo ir laiku nespėjau persiorientuoti taip drastiškai pasikeitus situacijai, - pasakojo I. Gelžinis. – Pirmoji kvalifikacija vėl vyko ant šlapios dangos. Per antrąją kvalifikaciją vėl buvo sausa, o dar laukė trys atrankiniai važiavimai permainingomis oro sąlygomis dėl patekimo į pusfinalį. Man, deja, dažniausiai tekdavo šlapios važiavimo sąlygos, o tai lėmė ir dvi avarijas.“.

REKLAMA

Po atrankinių važiavimų Ignas Gelžinis pateko į paguodos lenktynės, kurioje pirmasis šešetukas gavo teisę startuoti pusfinalyje. Starto metu per greitai atleidus sankabos pedalą kiek sutrūkčiojo kartas. Toliau važiuojant 5-oje vietoje įvyko smarkus susidūrimas su varžovu: sulūžo vairo mechanizmo svirtys ir lenktynės tuo buvo baigtos.

REKLAMA

Vertindamas savo pasirodymą Švedijoje, Ignas Gelžinis teigė, jog daug ko išmoko. „Pažiūrėjome kaip dirba garsiosios komandos. Buvome arti lyderių, tik, kad nelabai sekdavosi važiavimai. Įdomi trasos specifika su KZ2 kartu įgalino beveik visus posūkius įveikti vidine trajektorija, tad lenkti varžovus buvo ganėtinai sudėtinga“, - teigė I. Gelžinis.

„Juta Racing“ kartingo komandos artimiausios lenktynės laukia paskutinį liepos savaitgalį, Lenkijos ROK taurėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų