Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Straipsnis diletantiškas. Nepaminėta pagrindinė naujovė-Chevy Volt (Europoje OpelAmpera).
Tiek nafta, tiek elektra varomos mašinos yra dideli teršėjai. Nafta dega - teršia, elektra is niekur neatsiranda - ja gamina iš tos pačios naftos.
Vienintelė alternatyva tai - vandenilis. I baka vandens pripylei ir vaziuoji.
Vienintelė alternatyva tai - vandenilis. I baka vandens pripylei ir vaziuoji.
Sparti klimato kaita - nuolatinės taršos rezultatas. Tad, neterškim bent, kai tai nebūtina.
Praktiškai patikrinta: tvarkingas 1,6 ltr. automobilio variklis, dirbdamas tuščia eiga (stovint spūstyse, prie šviesoforų), sunaudoja ~ 1 ltr/val. benzino. Įjungus šviesas ~ 1,2 ltr/val. Važiuojant 100 km/val. – atitinkamai: ~ 6,5 ir 6,7 ltr/val. Taigi, šviesos dieną kas val. pareikalauja 0,2 ltr., per 5 val. – 1 ltr. degalų. Per metus kai kam tai atsieina ne vieną šimtą litų, nors tiesiogiai to nejaučiame.
Lietuvoje dieną nuolatos žibina maždaug 300.000 automobilių;
Jie per valandą šviesoms sudegina apie 60.000 ltr, per 10 val. – apie 600.000 ltr degalų. Visiškai beprasmiškai. Jokios teigiamos įtakos avarijų mažėjimui šviesos neturi - tai įrodyta tyrimais ir statistika užsienio valstybėse.
Elektros lemputėse tik 4-7 % energijos panaudojama šviesai. 93-96 % virsta šiluma;
Primesdami važinėjimą dieną su šviesom, valdininkai tvirtino, neva, to reikalauja ES. Tokios ES direktyvos nėra;
Tarptautinė organizacija „Vairuotojai prieš šviesas“ (DaDRL), veikianti Lenkijoje, DB, Bulgarijoje, Čekijoje, JAV, Kanadoje ir kt., tyrimais ir statistikos analize nustatė, jog dieninės šviesos DIDINA avaringumą 8%.
Oftalmologų (akių gydytojų) tvirtai nustatyta, jog šviesos dieną ypač neigiamai veikia vyresnio amžiaus žmonių regėjimą.
Austrijos (čia šviesų dieną atsisakyta nuo 2008-01) gydytojų oftalmologų komisijjos, tyrusios dieninių šviesų poveikį eismui, išvadose rašoma:
„Artimosios šviesos dieną pablogina bet kokių tamsesnių objektų-pėsčiųjų, dviratininkų, kliūčių matomumą - bet kuriuo metų laiku - bet kokioje geografinėje vietoje.
NĖRA JOKIŲ MOKSLINIŲ ARGUMENTŲ IR JOKIOS STATISTINĖS ANALIZĖS, PATEISINANČIOS ŠVIESŲ NAUDOJIMĄ DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI“.
Na, o žibinti dieną elektromobilio šviesomis – VISIŠKAS ABSURDAS.
Laikas suvokti, kad avarijų priežastys – ne blogas matomumas, saulei šviečiant, o NEMOKŠIŠKAS, NEATSARGUS, NUSIKALSTAMAI NEATSAKINGAS, CHAMIŠKAS VAIRAVIMAS.
Automobilių šviesos dieną, kai geras matomumas - PAMINKLAS ŽMONIŲ KVAILUMUI.
Praktiškai patikrinta: tvarkingas 1,6 ltr. automobilio variklis, dirbdamas tuščia eiga (stovint spūstyse, prie šviesoforų), sunaudoja ~ 1 ltr/val. benzino. Įjungus šviesas ~ 1,2 ltr/val. Važiuojant 100 km/val. – atitinkamai: ~ 6,5 ir 6,7 ltr/val. Taigi, šviesos dieną kas val. pareikalauja 0,2 ltr., per 5 val. – 1 ltr. degalų. Per metus kai kam tai atsieina ne vieną šimtą litų, nors tiesiogiai to nejaučiame.
Lietuvoje dieną nuolatos žibina maždaug 300.000 automobilių;
Jie per valandą šviesoms sudegina apie 60.000 ltr, per 10 val. – apie 600.000 ltr degalų. Visiškai beprasmiškai. Jokios teigiamos įtakos avarijų mažėjimui šviesos neturi - tai įrodyta tyrimais ir statistika užsienio valstybėse.
Elektros lemputėse tik 4-7 % energijos panaudojama šviesai. 93-96 % virsta šiluma;
Primesdami važinėjimą dieną su šviesom, valdininkai tvirtino, neva, to reikalauja ES. Tokios ES direktyvos nėra;
Tarptautinė organizacija „Vairuotojai prieš šviesas“ (DaDRL), veikianti Lenkijoje, DB, Bulgarijoje, Čekijoje, JAV, Kanadoje ir kt., tyrimais ir statistikos analize nustatė, jog dieninės šviesos DIDINA avaringumą 8%.
Oftalmologų (akių gydytojų) tvirtai nustatyta, jog šviesos dieną ypač neigiamai veikia vyresnio amžiaus žmonių regėjimą.
Austrijos (čia šviesų dieną atsisakyta nuo 2008-01) gydytojų oftalmologų komisijjos, tyrusios dieninių šviesų poveikį eismui, išvadose rašoma:
„Artimosios šviesos dieną pablogina bet kokių tamsesnių objektų-pėsčiųjų, dviratininkų, kliūčių matomumą - bet kuriuo metų laiku - bet kokioje geografinėje vietoje.
NĖRA JOKIŲ MOKSLINIŲ ARGUMENTŲ IR JOKIOS STATISTINĖS ANALIZĖS, PATEISINANČIOS ŠVIESŲ NAUDOJIMĄ DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI“.
Na, o žibinti dieną elektromobilio šviesomis – VISIŠKAS ABSURDAS.
Laikas suvokti, kad avarijų priežastys – ne blogas matomumas, saulei šviečiant, o NEMOKŠIŠKAS, NEATSARGUS, NUSIKALSTAMAI NEATSAKINGAS, CHAMIŠKAS VAIRAVIMAS.
Automobilių šviesos dieną, kai geras matomumas - PAMINKLAS ŽMONIŲ KVAILUMUI.
beje,dabar kai kur elektros truksta;kai atsiras didesnis poreikis,tai ir kaina pakils.Vadinasi,finale uz kilometraza kaina taps panasi i paprasto automobilio.Tikrasis kelias kazkur kitur,ne elektroje...
Kol naftos pasaulio kraugeriai-oligarchai visom imanomom priemonem BLOKUOJA nauju tipu varikliu kurima,kuomet genialus isradejai padaromi "beprociais","keistuoliais","ufonautais" (net nuzudomi) tol apie REALU elektromobili galite tik pasvajoti! O tai kas pumpuojama ziniasklaidos priemonese yra tik "opiumas" liaudziai...Mano supratimu elektromobilis turi buti: a) pigus(2000-5000 euru),b) pilnai pakrauta baterija nuvaziuoti 500-800 km c) baterijos pakrovimas turetu buti paprastas ir "isvestas" prie visu stat-luk-nest-oilu d)pakrovos laikas-0,5 val e) juos isigyti skatintu valstybe (pagal principa "atiduodi sena lauza-gauni pirma imoka") Tada ir tik tada galima butu kazka rimciau galvoti,nes dabartinis "elektro"mobilis-eilinis brangus zaisliukas burzuju vaikams ir anukams!
Lig šiol nežinau, kokia įtampa varomi elektromobilio varikliai. Įmonėse važinėjantys elektrokarai turi nuolatinės srovės 80 voltų variklius. Kaip reaguos užlietos elektros grandinės, kai avarijoje pasilies žmogaus kraujas - elektros laidininkas? Padės sužeistajam numirti? Kaip reaguos, jei visas elektromobilis įvažiuos į ežerą, bus užtvindytas prie Gerosios Vilties žiedo ir panašiai? Kaip reaguos, kai po pašąlo, atšilus, aprasos laidai?
Kai koks nors pranasas pareiskia , kad naftos liko 20-30 metu, man lengvai susuka vidurius ir tampa aisku , kad sis zmogelis nera pakankamai isilavines. Kai man buvo 15 pranasai skelbe, kad naftos liko 50-metu. Siandien man 65, pranasai jau pas abraoma, o nafta ne tik nesibaigia, bet kas met atrandami nauji milziniski klodai. Salys ,kurios pries 50 metu buvo laikomos didziausiomis naftos turetojomis ir siandien ja pompuoja ir neaisku,kada baigs. Beto jos pagal atsargas nebepatenka net i 10-ka. Taigi, niekas iki siol nezino nei is kur nei kaip atsiranda nafta ir kiek jos yra ir kiek dar bus atrasta. Viena aisku, kad ja butina kuo greiciau pakeisti , nes gali atsitikti taip, kad jos nebebus kam vartoti-zus planeta.
Elektromobilis – iš arti ir iš vidaus