Praėjusios savaitės pabaigoje BMW išplatino papildomas nuotraukas ir informaciją apie naująjį „ActiveHybrid 3“ hibridą. Aplinkai draugiškų vartotojų įvaizdį norintiems kurti vairavimo entuziastams skirtas modelis išsiskiria specialiais ženkliukais, matinio chromo išmetimo sistemos antgaliais ir atlasiniais akcentais. Minimalių degalų sąnaudų siekiantys klientai gali užsisakyti netgi aerodinamiško dizaino 18 colių skersmens aptakius lengvojo lydinio ratlankius.
Viduje pasikeitimai minimalūs, tačiau specialios durų slenksčių apdailos juostos ir „ActiveHybrid“ ženkliukas ties pavarų perjungimo svirties pagrindu išduoda, kad tai nestandartinis 3 serijos modelis. Lyginant su pastaruoju hibridinės versijos bagažinės tūris yra 90 litrų mažesnis ir siekia 390 litrų. Savaime suprantama, prastą bagažo skyriaus tūrį užimą hibridinės pavaro akumuliatorių baterijos rinkinys.
Trauką automobiliui 306 AG galios 3,0 litrų darbo tūrio vienaeilis benzininis variklis ir 55 AG galios elektros motoras. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 340 AG, o tai leidžia sedanui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,3 sekundės. Kalbant apie ekonomiškumą, gamintojo skelbiamos vidutinės naujojo modelio degalų sąnaudos siekia 5,9l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 139 g/km.
Sunku pasakyti, kokios yra vidutinės „ActiveHybrid 3“ degalų sąnaudos realiomis sąlygomis, tačiau tenka pripažinti, kad šis hibridas turi įdomios įrangos, tokios kaip „Eco Pro“ sistema, kuri atjungia benzininį variklį, kuomet be pagreitėjimo važiuojama greičiu iki 160 km/h. Taip pat šis modelis važiuodamas iki 75 km/h greičiu gali nuriedėti iki 4 km varomas vien elektros energija.
„ActiveHybrid 3“ hibridiniai automobiliai kartu su kitais 3 serijos modeliais bus surenkami BMW gamykloje Miunchene. Bavarai modelio kainos kol kas neskelbia, tačiau galima prognozuoti, kad ji sieks maždaug 150 tūkst. litų.